Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tips avondfeest huwelijk....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tips avondfeest huwelijk....

    Ik ben gevraagd voor 2 trouwfeesten om tijdens het avondfeest foto's te nemen....

    Ik ben een amateur maar heb wel een korte cursus digitale fotografie achter de rug en krijg regelmatig complimentjes over mijn foto's....
    Nu, zo'n avondfeest is niet evident denk ik (weinig licht, dansende mensen....)

    Mijn materiaal die ik heb:

    Canon eos 1000D
    Standaardlens Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
    Standaardlens Canon EF-S 18-200mm F3.5-5.6 IS
    Externe flitser

    Zou ik voldoende hebben met mijn kleinste lens (18-55) ?
    Of is het aan te raden een nog lichtsterkere lens bij aan te schaffen ?
    Dan dacht ik aan deze: Canon EF 50mm f/1.8 II
    Omdat deze binnen mijn budget ligt.....

    Ook qua instellingen, best op manueel fotograferen ?

    Hopelijk enkele tips van de meer ervaren fotografen !!!

  • #2
    Re: Tips avondfeest huwelijk....

    1 sterkte.

    2 hmm iso zal omhoog moeten (800/1600 => limit camera?)
    snelle lenzen heb je nuj ook niet.

    met jou gear zou ik passen.
    50 1.8 kan een optie zijn, maar veel gaat die niet kunnen bieden denk ik.

    test meer eerst es uit in uw woonkamer bij valavond, of't net voor het volledig donker is.
    dan zie je wel wat er lukt
    Last edited by david_ve; 9 juli 2012, 18:44.
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Tips avondfeest huwelijk....