Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

    foto's door mij verwijderd na interventie van de Mod op basis van een 'gedifferentieerde' behandeling van de BD leden.

    kijk maar eens op volgende posting en tel de foto's en zoek vooral naar de reactie van de Mod op die posting

    20 juni 2012, 23:50 #1 baloo
    RvB - PR & Marketing

    SD Brussel Marollen - Deel 2: Een geslaagde Shooting Day in tien (st)aties

    en voor alle duidelijkheid, ik had daar geen probleem mee .

    maar ik heb wel een probleem met onduidelijkheid en een behandeling die verschilt in functie van wie de posting doet .










    s'Morgens in alle vroegte





    De bloemetjes stonden er in volle glorie bij :






    Veiligheidspoortje nabij de kikkertjespoel :





    De lange weg terug is onze aardige privé-chauffeur ( ) nog even gestopt op een bijzonder plekje dat ie wist zijn nabij Luik :





    Volgende serie macro'tjes


    Last edited by Sonjabelgium; 8 augustus 2012, 23:30. Reden: Max 3 foto's toegelaten
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

    Leuke beeldjes Sonja, goed gezien

    Comment


    • #3
      Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

      Leuke reeks Sonja
      Groetjes
      Luc
      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

      Comment


      • #4
        Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

        Leuke reeks en vooral die laatste

        Bert

        Comment


        • #5
          Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

          mooie reeks Sonja met de tweede als beste van de vier
          dat kappeltje staat ook nog op mijn verlanglijstje
          al in het een beetje ver uit de buurt
          kom er soms lang net zoals vorige week
          maar als de koolzaad velden er voor in bloei staan is het nog mooier
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

            Moet je's denken hoever het voor ons dan is Ik ben blij dat Dirk het ons heeft laten zien Als baan-man en fotofiel weet ie wel nogal wat mooie plekjes zijn! Het begon erg donker te worden en aan te leggen om te onweren en in mijn fantasie had ik het beeld al gecomposeerd met een bliksem erachter vallend. Helaas zat het meest donkere deel aan de andere kant van de snelweg en weet je nooit zeker of het al dan niet echt gaan "draadbliksem'n", en t'was al laat, moe ... Misschien kan ik in de toekomst 's van jouw versie genieten dan
            Webstek in opbouw

            Comment


            • #7
              Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

              Leuke reeks en eens een andere kijk op deze SD .
              Zaterdag zeker terug over Luik rijden, als de lucht en het licht meezitten heb je hier een mooi plaatje te pakken.

              Grtjs
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #8
                Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

                Idd - in die plaat zit meer ... Het blauwe uurtje zat eraan te komen maar de lucht was vies-grijs helaas Met een mooie zonsondergang zou dit al veel meer zijn!
                Duimen voor een goede herkansing volgende week want speciaal rijden naar daar voor die plaat is beetje een omweg van W-VL
                Webstek in opbouw

                Comment


                • #9
                  Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

                  Mooie sonja zoals we van jou gewoon zijn op die van mij zullen jullie nog wat moeten wachten wegens geen tijd

                  Comment


                  • #10
                    Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

                    Jammer, ik ben wel nieuwschierig om enkele op toch iets groter formaat te zien van je crop+sigma105 al is de zekerheid vrij groot dat die combi scherp presteerde
                    Misschien hier en daar een beeld op vol formaat uppen naar je dropbox dan en via link posten ter controle (van je combo voor alle duidelijkheid) Erna verwijder je ze dan weer gewoon om je ruimte te behouden tenzij je zelf natuurlijk al helemaal zeker bent hé
                    Last edited by Sonjabelgium; 9 juli 2012, 18:07.
                    Webstek in opbouw

                    Comment


                    • #11
                      Re: MACRO SD 7/7 omgevingsbeelden

                      Mooie omgeving en vooral de laatste! Knap!
                      BD0681BE -
                      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                      Comment

                      Working...
                      X