Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manoir de la Chapelle

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Manoir de la Chapelle

    Ergens in België staat deze prachtige verlaten villa. Er is weinig bekend waarom het huis zo is achtergelaten, alles staat er nog. Zelf de brieven, die ik hier op foto heb proberen te zetten. Het huis binnen was erg donker, gelukkig had ik mijn externe flitser mee om toch nog wat licht binnen te brengen.

  • #2
    Re: Manoir de la Chapelle

    De enscenering maakt een deel van de sfeer kapot, jammer.
    Maar ja, je hebt nu eenmaal niet te kiezen, dat begrijp ik.

    Moet niet makkelijk geweest zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Manoir de la Chapelle

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      De enscenering maakt een deel van de sfeer kapot, jammer.
      Maar ja, je hebt nu eenmaal niet te kiezen, dat begrijp ik.

      Moet niet makkelijk geweest zijn.
      Klopt, vrij moeilijk aangezien er weinig licht was op de beneden verdieping.
      Zoals je op volgende foto ziet waren de rolluiken op de beneden verdieping dicht.

      Comment


      • #4
        Re: Manoir de la Chapelle

        Ik ben er zelf nog niet geweest, heb je nog meer foto's van deze locatie ?

        Comment


        • #5
          Re: Manoir de la Chapelle

          Mooie foto.

          Maar oppassen dat je geen huisvredebreuk pleegt met iemands eigendom binnen te wandelen zonder toelating.

          Comment


          • #6
            Re: Manoir de la Chapelle

            Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Ik ben er zelf nog niet geweest, heb je nog meer foto's van deze locatie ?
            Ben een deel nog bezig aan het herbewerken. Op mijn pagina staan er een heleboel locaties: facebook.

            Comment


            • #7
              Re: Manoir de la Chapelle

              Oorspronkelijk geplaatst door pixelboy Bekijk bericht
              Mooie foto.

              Maar oppassen dat je geen huisvredebreuk pleegt met iemands eigendom binnen te wandelen zonder toelating.
              Klopt volledig, dat is het risico van urban fotografie jammer genoeg.

              Comment


              • #8
                Re: Manoir de la Chapelle

                Oorspronkelijk geplaatst door MTphotography Bekijk bericht
                Klopt volledig, dat is het risico van urban fotografie jammer genoeg.
                In mijn ogen is dit juist het aspect dat de Urbex zo aanlokkelijk maakt voor velen
                En in feite is dat nog het minste, af en toe valt er een dode en dat is erger. Daarom hamer ik er tot vervelens toe op om in godsnaam voorzichtig te zijn op vervallen locaties.
                En vooral zorgen dat, als je betrapt wordt, je geen "souveniertjes" op zak hebt

                Paul (al 5x betrapt)

                Ik ben allang niet meer aan mijn proefstuk maar ik heb toch altijd een kwartier nodig om mijn adrenalinespiegel te laten dalen tot ik weer mijn vaste hand krijg.

                Comment


                • #9
                  Re: Manoir de la Chapelle

                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  In mijn ogen is dit juist het aspect dat de Urbex zo aanlokkelijk maakt voor velen
                  En in feite is dat nog het minste, af en toe valt er een dode en dat is erger. Daarom hamer ik er tot vervelens toe op om in godsnaam voorzichtig te zijn op vervallen locaties.
                  En vooral zorgen dat, als je betrapt wordt, je geen "souveniertjes" op zak hebt

                  Paul (al 5x betrapt)

                  Ik ben allang niet meer aan mijn proefstuk maar ik heb toch altijd een kwartier nodig om mijn adrenalinespiegel te laten dalen tot ik weer mijn vaste hand krijg.
                  Klopt, elke keer opnieuw als je een locatie binnenkomt krijg je een soort adrenaline door je lijf. Nooit neem ik "souveniertjes" mee, ben jammer genoeg ook al 2 keer betrapt. Maar gelukkig maar met een waarschuwing er vanaf gekomen. En ik neem ook video's van de locaties. Dus een vaste hand is wel noodzakelijk bij het binnenkomen van dat soort locaties.

                  Comment

                  Working...
                  X