Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oproep Test Challenge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oproep Test Challenge

    Mag ik even Challengers oproepen om een willekeurige foto's in te sturen voor het album bd.Challenge of the month.

    Zodat we de werking van de Challenge en het modereren van de Challenge kunnen uittesten.

    Alvast bedankt voor de medewerking.
    Last edited by spooky; 6 juli 2012, 09:09.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Oproep Test Challenge

    Inmiddels uitgezocht hoe een foto in te sturen Mijne is ingestuurd
    Nu nog vinden hoe punten te geven en hoe comment te geven (nog geen mail gehad of pb ).

    Son
    Webstek in opbouw

    Comment


    • #3
      Re: Oproep Test Challenge

      @ to sonjabelgium,

      er moet blijkbaar iets mislopen zijn als U het bericht nog niet hebt ontvangen.


      Heb intussen een uitleg in het forum geplaatst hoe je punten en commentaar kan geven.

      Zal ook nog opnieuw een bericht naar je sturen.

      Helaas Uw test foto heb ik nog niet ontvangen.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Oproep Test Challenge

        Heb je nog graag test foto's? Ik kan er straks of morgen wel eentje uploaden.
        V
        Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

        Comment


        • #5
          Re: Oproep Test Challenge

          Fijn hoor laat alvast maar een test foto komen.

          Probeer alvast maar test commentaren en punten te geven. Op die manier kunnen we de tekortkomingen en eventuele gebreken opsporen.
          Spookys Fotoweb
          BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

          Comment


          • #6
            Re: Oproep Test Challenge

            Ook iets proberen opladen

            ik zie het wel als het gewerkt heeft ...
            ik kon in elk geval geen 2e laden

            en ook wat met de punten en commentaren gespeeld

            ik zal 1 dezer nog wel wat proberen
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Oproep Test Challenge

              Test test . . .

              Ik heb bewust een goede foto een ééntje gegeven om te bewijzen dat je de uitslag tot het laatste toe kan manipuleren !

              Ik kan géén tweemaal achtereen comment geven op een foto

              Als ik veel tekst typ , kan ik deze niet goed meer overzien ( met véél typefouten tot gevolg)

              Als je op je eigen foto een reply geeft, is je naam wel bekend (niet meer anoniem)

              Kan mijn punten geven niet meer wijzigen (is eigenlijk best wél posetief)

              Ik vind de nieuwe challenge vormgeving best wel mooi en ik hou van de sterretjes

              Grts Maddy
              zero

              Comment


              • #8
                Re: Oproep Test Challenge

                Hmm,

                Heb nog niet veel uitgeprobeerd, maar het lijkt mij niet zo handig dat de punten, eens gegeven, niet meer aangepast kunnen worden...
                Meestal geef ik alle foto's punten, en bekijk ik de volgorde die ik dan heb.
                Dan gebeurt het regelmatig dat ik een foto toch nog hoger of lager indeel doordat
                ik een beter overzicht gekregen heb door de foto's in de volgorde te zien die ik ze gegeven heb.

                Dus ik persoonlijk zou het eerlijker vinden als de punten achteraf nog gewijzigd kunnen worden.

                Grts Woody04

                Comment


                • #9
                  Re: Oproep Test Challenge

                  Ben nu ook eens gaan kijken hoe dat zit met punten geven... het kan toeval zijn, maar mij lijkt het alsof de
                  volgorde van de foto's bepaald word door de punten-score en niet door de inzend-datum.
                  Dat kan leuk zijn, omdat je niet moet wachten tot op het einde om een idee te hebben waar je foto zal
                  uitkomen, maar ik vrees dat het ook zou kunnen leiden tot meer ééntjes om zo een sterke foto omlaag te trekken.
                  Tot op heden kon je wel vermoeden welke foto in de top zou zitten, maar het was nog altijd met spanning afwachten...

                  Comment

                  Working...
                  X