Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

waar goedkope CF Sandisk Ultra II in België?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • waar goedkope CF Sandisk Ultra II in België?

    Hoi,
    Weet er iemand waar je hier in België aan "goedkope" Sandisk CF Ultra II (type 1) kaarten kan geraken en met een niet te lange levertijd of in voorraad. Liefst 512Mb of 1 GB.
    Alvast bedankt

  • #2
    Ik dachtr iets van een 180 euro voor 512mb bij de Mediamarkt. Maar goedkoop vind ik dat niet echt (in de makro is het meer dan 200 euro dacht ik)
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Moet het uit België komen? Ik heb juist een bestelling gedaan in nederland bij www.interngeheugen.com. Denk dat deze de goedkoopste is en hij verschillende merken. Alles wat met geheugen te maken heeft
      Moet maar eens gaan kijken. Normaal als je iets besteld duurt het ongeveer een dikke week. Vorige keer toch dus dat valt nog mee.

      Expo
      DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

      Comment


      • #4
        3210 SanDisk Compact Flash 256Mb Ultra II 9.0Mb P/S Schrijfsnelheid 60 € 62,00
        3211 SanDisk Compact Flash 512Mb Ultra II 9.0Mb P/S Schrijfsnelheid 60 € 116,00
        3212 SanDisk Compact Flash 1.0Gb Ultra II 9.0Mb P/S Schrijfsnelheid 60 € 233,00
        3229 SanDisk Compact Flash 2.0Gb Ultra II 9.0Mb P/S Schrijfsnelheid 60 € 464,00


        Ben zelf nog eens vlug gaan kijken hier enkele prijzen
        DSC-F828 PSP proX goe gerief is het halve werk

        Comment


        • #5
          Dan heb ik nog iets te veel betaald bij http://www.digicamshop.be/index.php . Maar 140,7 euro met btw en verzending inbegrepen is niet echt veel voor een Sandisk CF Ultra II 512MB. Ik dacht dat die bij de Makro zo'n 200 euro kostte.
          Ze is trouwens vandaag verstuurd.
          Kijk ook na of bij die lagere prijs de btw inbegrepen is, en hoeveel de verzending kost.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #6
            Prijs voor 'SanDisk Compact Flash 512Mb Ultra II' bij interngeheugen.com: orderkosten (€5, België) en verzend- en afhandelingskosten (€5.75): € 126,75 en inclusief 19.0% BTW. (voorruitbetaling).
            Nikon D2H / AFS 28-70 f/2.8D

            Comment


            • #7
              Wat ik van een webshopmanager heb begrepen, is dat Sandisk al zijn prijzen heeft verlaagd een paar weken geleden. Dat is goed te merken, maar nog niet alle (web)shops hebben die prijsverlaging doorgevoerd.
              Misschien zakt de prijs dus nog iets. De webshop waar ik het over heb, had de prijs nog niet laten zakken, maar ik gok dat de 512 MB daar op zo'n €115 zal uitkomen. Incl. verzendkosten in Nederland, België €7,50.




              Nikon D70 links: www.nikond70.nl
              Mijn D70-foto's: www.nikond70.nl/fotos

              Comment

              Working...
              X