Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diverse lenzen en ander Sony - Minolta materiaal.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] Diverse lenzen en ander Sony - Minolta materiaal.

    Wegens sterk verminderde interesse in mijn fotografie-hobby heb ik besloten om een deel van mijn uitrusting te verkopen.


    De lenzen die ik hier te koop aanbied zijn allemaal in perfect werkende staat met niet de minste krasjes op het glas noch schimmel of intern stof:

    - Samyang 14 f/2.8 ED AS IF UMC. In perfecte nieuwstaat. Nieuw aangekocht april 2011 en sindsdien weinig of niet gebruikt.
    De lens komt in de originele doos met alles wat er ook nieuw bijhoort (etui, papieren, factuur, lensdoppen..). Vraagprijs is 270 Euro.

    - Minolta 100-200 f/4.5. De lens zelf is in een zéér mooie staat (bijna als nieuw). Enkel op de zonnekap zitten er enkele kleine krasjes en heel oppervlakkige gebruikssporen.
    Deze lens wordt verkocht compleet met de originele deksels en zonnekap. Vraagprijs: 75 Euro. GERESERVEERD

    - Minolta 28-135 f/4-4.5. De beroemde "secret handshake". Dit exemplaar is eveneens in een zeer mooie staat met slechts enkele heel kleine en oppervlakkige gebruikssporen.
    Glas en werking is perfect. Wordt verkocht met de originele doppen en een Hoya UV-filter. Vraagprijs slechts 195 Euro.

    - Een Canon 77mm, 500D close-up lens. Zoals de meesten onder jullie wel weten is dit de allerbeste in zijn soort. Vraagprijs: 95 Euro.

    - Een Kenko 1.4 x Teleplus Pro 300 DG teleconverter. Met Sony-mount, uiteraard. Dit is één van de, zoniet dé beste teleconverters die er op de markt te vinden is. (Google het maar eens op indien je hier aan twijfelt). Komt als splinternieuw in de originele doos met alles wat er nieuw ook bijhoort. Vraagprijs: 95 Euro. GERESERVEERD


    Contacteer me gerust indien je vragen hebt, foto's wil zien van de lenzen of me een voorstel wil doen. Alles is te bekijken en te testen in Maldegem.
    Liefts afhaling ter plaatste maar ik kan eventueel ook per post versturen.
    Last edited by Ba-bète; 6 juli 2012, 10:32.
Working...
X