Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rust in huis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rust in huis

    Genieten is dit voor mij, dit komt overeen met rust in huis.


    update zonder zwarte lijn en 2/3 stop lichter, meer kan ik echt niet maken omwille van detailverlies in de kalk van de muur, veel meer reflecties in het glas (nu al weggeshopt), verlies van sfeer.



    Alvast bedankt voor't kijken en commentaren.

    groeten
    Maarten
    Last edited by [Maarten]; 7 juli 2012, 12:00. Reden: update

  • #2
    Re: rust in huis

    Heel mooi, maar ik vind hem wel te donker.

    Comment


    • #3
      Re: rust in huis

      Goeie compositie, maar ik verwacht ook meer details te zien. Ik moet wel toegeven dat ik deze topic nu van mijn iPad bekijk, ik zal straks 'ns zien (en rapporteren) of dit beter overkomt op mijn 24-inch iMac.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: rust in huis

        Zoals beloofd, een snelle blik vanaf mijn iMac, maar hetzelfde fenomeen: wat te donker.
        Tiens, was jij niet degene met "verlichtingsproblemen"? ()
        Dit zou nochtans vrij eenvoudig moeten te verhelpen zijn.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: rust in huis

          Vind het zeker niet slecht.
          Ja, misschien iets lichter, maar zeker die zwarte lijn bovenaan wegdoen.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: rust in huis

            update geplaatst zonder zwarte lijn en wat lichter gemaakt. Over de zwarte lijn wil ik nog discussieren, maar de verlichting vond ik sfeervoller in de eerste foto (zoals ik em zie op mijn scherm uiteraard).

            die verlichtingsproblemen was ik inderdaad, maar er wordt aan gewerkt. Heel waarschijnlijk zie ik dus iets anders als wat jullie zien. Even getest met heel veel licht in de ruimte waar ik zit en zonder licht en dat maakt toch wel een verschil.

            alvast bedankt en laat maar weten of de update gesmaakt wordt

            groeten
            Maarten
            Last edited by [Maarten]; 6 juli 2012, 22:51.

            Comment


            • #7
              Re: rust in huis

              Het zou beter zijn mocht de eerste foto (waarop je ons "te donker" commentaar kreeg) nog zichtbaar, of bereikbaar achter een linkje (zo verkies ik het zelf), zou zijn, zodat we zouden kunnen vergelijken. Ik merk niet veel verschil, maar kan dan momenteel ook niet met de eerste versie vergelijken. (B.v. die "zwarte lijn" waarvan sprake, had ik niet eens opgemerkt in het origineel )
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: rust in huis

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                B.v. die "zwarte lijn" waarvan sprake, had ik niet eens opgemerkt in het origineel )
                Ouderdom hé.
                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                Comment


                • #9
                  Re: rust in huis

                  oeps foutje, rechtgezet

                  groeten
                  Maarten

                  Comment

                  Working...
                  X