Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

10-22 & 17-55 en nog wat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 10-22 & 17-55 en nog wat

    Ik heb net wat nieuws aangeschaft en dus mag er ook wat verkocht worden.

    1) Canon 10-22/3.5-4.5 USM In uitstekende staat, geen gebruikssporen zoals krasjes ed en ook weinig gebruikt geweest. Vaste prijs 525.00 Euro, incl de zonnekap. VERKOCHT

    2) Canon 17-55/2.8 IS USM Eveneens in uitstekende staat maar wel de lens die het meeste gebruikt geweest is. Vaste prijs 580.00 Euro, incl de zonnekap. VERKOCHT


    En dan heb ik nog 2 oudere lenzen die de deur uit mogen omdat ze nog zeer weinig gebruikt werden.

    1) Canon 28-105/3.5-4.5 USM Werkt perfect en geen gebruikssporen. Graag goed bod en wordt verkocht incl UV filter en zonnekap.

    2) Canon 70-210-3.5-4.5 USM Redelijk wat gebruikt geweest maar werkt nog steeds perfect, snelle AF en verbazend scherp. Graag goed bod en wordt verkocht incl UV filter.

    De 2 oude lenzen zijn 58 mm doormeter en daar heb ik ook nog een polarisatiefilter voor.

    Contact graag via PM. Regio Antwerpen of als je op traject Zelzate – Antwerpen woont, wil ik wel langskomen.

    Djienbe
    Last edited by djienbe; 12 september 2012, 07:58.

  • #2
    Re: 10-22 & 17-55 en nog wat

    schopje
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment

    Working...
    X