Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De tijd van toen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De tijd van toen

    .





    .
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: De tijd van toen

    Vind hem nogal krap in het kader zitten links en rechts. De donkere partijen misschien nog wat optrekken om meer detail te zien.
    Canon 60D / Canon 17-55mm - 2.8 / Canon 85mm - 1.8

    Comment


    • #3
      Re: De tijd van toen

      Deze doet het voor mij niet omwege de achtergrond waar jij niets aan kun doen natuurlijk, Had veel mooier geweest buiten. Het krappe vind ik wel kunnen.
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

      Comment


      • #4
        Te donker algemeen, veel zwart zonder iets van detail.
        En de tl lamp in de voorruit is ook jammer.
        Mss had je je camera zo'n 10 cm hoger kunnen houden, dan zag je ook de lijnen van de motorkap...
        Qua "krapheid" vind ik best ok.
        http://www.knstyle.be

        What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

        Comment


        • #5
          Re: De tijd van toen

          Ik geef jullie op alle fronten grotendeels gelijk.
          Mijn eerste en enige bedoeling was eigenlijk het vooraanzicht, radiator en koplampen in beeld te brengen.
          Over het krap in het kader zitten, de omgeving en de lichtsterkte kan ik eigenlijk tamelijk kort zijn: ga eens een kijkje nemen in " Autoworld " - Jubelpark te Brussel.
          Je zal het dan misschien begrijpen. Al mag dit eigenlijk geen excuus zijn.
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment

          Working...
          X