Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pentax-k-30

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pentax-k-30

    heeft er iemand ervaring met dit toestel?
    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

    ben een met alle toestellen,het is de bedoeling om mooie foto's van mijn honden te trekken,ook in actie en zowel in alle jaar getijden.
    ben dus ook een met het werken van reflex toestellen.

  • #2
    Re: pentax-k-30

    Oorspronkelijk geplaatst door ofdreamshome Bekijk bericht
    heeft er iemand ervaring met dit toestel?
    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

    ben een met alle toestellen,het is de bedoeling om mooie foto's van mijn honden te trekken,ook in actie en zowel in alle jaar getijden.
    ben dus ook een met het werken van reflex toestellen.
    Dit toestel is bij mijn weten nog niet te koop. Het heeft uitstekende specificaties maar we moeten het eerst nog zien natuurlijk! Dat zal niet lang meer duren.

    Comment


    • #3
      Re: pentax-k-30

      Oorspronkelijk geplaatst door Joris Elvenboom Bekijk bericht
      Dit toestel is bij mijn weten nog niet te koop. Het heeft uitstekende specificaties maar we moeten het eerst nog zien natuurlijk! Dat zal niet lang meer duren.

      hier staan ze al te koop:http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...excameras.html

      Comment


      • #4
        Re: pentax-k-30

        Oorspronkelijk geplaatst door ofdreamshome Bekijk bericht
        ... allemaal "in bestelling"... .

        Comment


        • #5
          Re: pentax-k-30

          ben vandaag hier in de fotowinkel geweest en ,ja,heb hem moeten bestellen want ze waren allemaal al uit verkocht,deze waren te koop met 80euro cashback.
          half juli zijn ze terug leverbaar,hij heeft rechtstreeks naar pentax gebeld.

          Comment


          • #6
            Re: pentax-k-30

            Oorspronkelijk geplaatst door ofdreamshome Bekijk bericht
            ben vandaag hier in de fotowinkel geweest en ,ja,heb hem moeten bestellen want ze waren allemaal al uit verkocht,deze waren te koop met 80euro cashback.
            half juli zijn ze terug leverbaar,hij heeft rechtstreeks naar pentax gebeld.
            volgens mij is de 80 Euro cashback enkel voor de K5

            Comment

            Working...
            X