Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe camera

    Zou graag een nieuwe dig. camera aanschaffen. Totnogtoe altijd mijn Sony DSC-P5 gebruikt, goei toestel, maar die batterij (gaat niet lang mee + te hoge aanschafprijs) ! Heb altijd meestal "gewone" foto's genomen (meestal buiten, landschappen en op vakantie), maar de nieuwe camera zou ook moeten dienen om panoramafoto's te maken.
    Heb niet meteen een voorkeur voor een merk, kwa pixels dacht ik aan tussen de 2 en de 5 miljoen, en het zou max. 500 € mogen kosten. Niet te groot (het zou zeker NIET kleiner moeten zijn dan mijn huidige Sony), stevige en krasvrije body (camera gaat meestal mee met de fiets).
    Iemand suggesties ?

  • #2
    De canon S45, tegen 500 euro toch te vinden denk ik...

    Kijk eens op www.dpreview.com voor vergelijking van verschillende toestellen...

    Succes met de zoektocht

    Comment


    • #3
      Hoi!,

      Je geeft aan dat je panorama foto's wilt maken. Volgens mij kun je deze met iedere digitale camera maken zolang je er maar in slaagt om goed te 'pannen', bijvoorbeeld door gebruik van een statief.

      De foto's die je dan maakt kun met software (bijvoorbeeld photostitch) aan elkaar plakken tot een mooie panorama.

      Succes!
      Don
      Canon 300D met toebehoren, Sealife DC-600 met Flitser
      http://dosaas.myjalbum.net

      Comment

      Working...
      X