Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat MP61

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat MP61

    Het lukt me niet meer om op de normale manier op de Challenge te geraken. Zal te toegeschreven mogen worden aan de werkzaamheden welke in Jul zullen plaats grijpen.

    Maar in ieder geval proficiat aan MP61, Woody04 en aan erven met hun respectievelijk behaalde eerste, tweede en derde plaats.

    Zij die de uitslag van de Jun Challenge willen inkijken kunnen dit via onderstaande link:

    Link naar uitslag Jun Challenge

    Vergeet niet Aerage Reding in te stellen.

    Ik zal nog proberen de jaarrangschikking en de beste Challenge foto van de maand online te krijgen voor dinsdag 03 Jul. Hopelijk lukt me dat
    Last edited by spooky; 1 juli 2012, 01:07.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

  • #2
    Re: Proficiat MP61

    Ook van mij een dikke proficiat voor MP61, Woody04 en Erven. Het is de eerste keer dat mijn top 3 ook effectief top 3 geworden is (in lichtjes andere volgorde, maar dat maakt niet uit).
    Ook een pluim voor alle deelnemers. Er zaten meerdere mooie en originele foto's bij! Ik vond het thema deze keer niet zo makkelijk, omdat ik toch ook een foto met een 'verhaal' wou posten.
    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat MP61

      Indeed, proficiat aan de eerste 3, de beste eruit

      Welke is de volgende challenge?? :-)

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat MP61

        Ook voor mij een dikke proficiat aan MP61 die er met kop en schouders bovenuitstak. Ook aan Woody04 met de tweede stek, die de buizen in een mooi spel van licht en reflecties weergaf. Zelf blij met de derde plaats, temeer omdat ik zelf niet helemaal tevreden was van mijn foto. Ook aan de top 12 en aan allen die aan dit toch moeilijke thema deelgenomen hebben.

        Oef ...een maandje rust.
        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat MP61

          dikke proficiat aan de eersten van deze challenge die ik niet ten volle heb beleefd omdat we niet thuis waren en daarom niet de mogelijkheid had om comments te geven,sorry daarvoor en dan nu welverdiende rust aan de makers van dit alles,bedankt voor de inzet en tot de volgende allemaal....Prettige vakantie...

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat MP61

            Dikke proficiat aan alle deelnemers die het blijven volhouden om deel te nemen.
            Maar jullie geven wel rare punten hoor. De nr.1 heeft alweer twee keer 1 gekregen...

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat MP61

              Nogmaals proficiat en ook proficiat aan alle deelnemers

              op naar de volgende, jammer dat we zo lang gedwongen rust hebben
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat MP61

                Van Hart en deze keer had ik het juist (voor de eerste keer).
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat MP61

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  Van Hart en deze keer had ik het juist (voor de eerste keer).
                  grt,bouk.
                  Me too

                  Van mij ook een dikke proficiat!
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat MP61

                    Gefeliciteerd voor de toppers, absoluut terreccht

                    Ik ben overtroefd door mijn dochter Had mijn initiële deelname gevalideerd geworden is de kans groot dat ik veel hoger was gestrand, de top zat er absoluut in ... Helaas is sabam spelbreker geworden en moest ik toevlucht nemen tot een back-up-plaat
                    Webstek in opbouw

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat MP61

                      yep, proficiat.
                      Was ook mijn top 3.
                      Toen ik die van MP61 wist ik meteen dat die bijna niet te overtreffen is.
                      Ik heb hem ook een 8 gegeven.

                      Ruud
                      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat MP61

                        Bedankt iedereen,

                        Het is aan mijn vrouw te danken dat het deze foto is geworden.
                        Zelf wou ik een andere foto doorsturen maar het waren uiteindelijk de kleuren die het hem deden voor haar en mij overtuigden.

                        De buizen zijn koper/brons gekleurde gordijnroedes belicht door TL-lampen achter een gele folie. De achtergrond is een zwarte fluwelen doek. De vloeistof is gewoon water.

                        De moeilijkheidsgraad lag hier in het bekomen van de juiste scherptediepte en het mooi gelijkmatig laten stromen van het water (meestal waren er turbulenties in het water bij het eruit stromen wat een indruk van onscherpte gaf).

                        En ik ben dus officieel de laatste winnaar van de oude challenge.
                        Hopelijk gaan de archieven van de voorbije jaren niet verloren.

                        mvg
                        Marc
                        Foto's = smaak & het moment. Daarom zal ik zelden commentaar geven op foto's. Sorry daarvoor.
                        M.v.g. Marc

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat MP61

                          ook van mijn kant uit een dikke proficiat
                          toen ik deze zag wist ik dat deze niet te overtreffen was
                          ook de rest van de top 12 proficiat.
                          zelf was het voor mij een opgave om mee te doen na een medische ingreep waardoor ik de eerste weken van juni bijna niet buiten de deur kwam.
                          nu is alles weer tip top in orde met mij.dus na een maand rust voor allen kunnen we er ons weer helemaal insmijten in Augustus
                          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat MP61

                            Citaat lilybie

                            zelf was het voor mij een opgave om mee te doen na een medische ingreep waardoor ik de eerste weken van juni bijna niet buiten de deur kwam.
                            nu is alles weer tip top in orde met mij.dus na een maand rust voor allen kunnen we er ons weer helemaal insmijten in Augustus
                            Ik ben blij te mogen vernemen dat alles nu terug tip top in orde is. houden zo hoor.
                            Spookys Fotoweb
                            BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat MP61

                              Ook vanwege mij felicitaties aan de winnaar

                              Comment

                              Working...
                              X