Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke mobiele foto opslag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke mobiele foto opslag

    Wie kan een suggestie geven om foto's op te slaan, voor onderweg en voor thuis als back-up. Liefst iets met 50 of 60GB. Welke vind jij het handigst en waarom?

    Groeten van Jane
    Canon 450D + EFS 18-55mm IS + EFS 55-250mm IS + 420EX + Canon G3

  • #2
    Zoek misschien even in dit forum op X-drive of X's-drive, lees een keertje de posts na van Phille (die besprak een systeem MET preview van de foto's), zoek eens op HAMA Datasafe, enz... de vraag werd hier de afgelopen weken meermaals in allerlei variaties behandeld... dus je zal heel wat interessant leesvoer vinden.

    Comment


    • #3
      ik heb een digital Data Player o(f multimediadisk) van PIN, die is lekker veelzijdig en handig .. heel tevreden van

      De X-drive is iets goedkoper, heeft een langere autonomie maar is minder polyvalent.

      Onlangs heeft de Phille hier een post gedaan van zijn toestel, waar een kleurenschermpje bijzat zodat je de foto's ook dadelijk kon zien zonder direct een TV bij de hand nodig te hebben, maar ben vergeten welk toestel dat was .. aangezien ik nog redelijk goed voorzien ben, en dat het budget op is, heb ik zo snel mogelijk dat topic van de Phille gesloten alvorens ik terug "zin" zou krijgen in een nieuwe aankoop

      Comment

      Working...
      X