Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hintersee..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hintersee..

    5x tot dit bergmeer gereden, slechts 1x gunstige lichtomstandigheden gehad.



    ***update***









    ***origineel***










    .
    Last edited by ddboke; 1 juli 2012, 17:15. Reden: update met aanpassing helderheid stroomversnelling en desaturatie rode steen
    Groeten!

    500px / Facebook

  • #2
    Re: Hintersee..

    Een hele mooie Dries met heel veel diepte.
    Ik zou eens overwegen om de oranje steen onder het water op de voorgrond wat te temperen van kleur want nu leidt hij het oog af van al dat ander moois.
    vriendelijke groeten, Kurt
    Mijn foto's
    Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

    Comment


    • #3
      Re: Hintersee..

      Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk bericht
      Een hele mooie Dries met heel veel diepte.
      Ik zou eens overwegen om de oranje steen onder het water op de voorgrond wat te temperen van kleur want nu leidt hij het oog af van al dat ander moois.
      de moeite om eens (of 5x) voor terug te rijden. Heel knappe plaat!
      over het steentje volg ik Kurt...
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Hintersee..

        Heel erg mooi, inderdaad ontzettend veel diepte.
        Prachtige dreigende wolkenlucht. Vind het hartvormige steentje dan juist veel toevoegen, en zou hem dan ook zo laten.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Een hele mooie, Dries !
          Weer een plaat die jouw stempel draagt.

          Zonder de comments al gelezen te hebben, vond ik ook meteen dat die oranje vlek te veel aandacht trekt.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Hintersee..

            Het obligate melkwater en de steen nemen teveel aandacht op, het staat zelfs een gebalanceerde compositie in de weg. Hoe je ook naar de rest wil kijken, je keert automatisch terug. Da's jammer.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: Hintersee..

              Met de kleuren heb ik een probleem.Misschien was het wel zo maar ik zou toch voor een andere iets minder groene versie opteren..

              Voor de rest uitstekende compositie waar alle elementen weer voorhanden zijn.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #8
                Re: Hintersee..

                Je geduld werd beloond! Knappe foto!
                De beweging in het water vooraan geeft de foto net dat ietsje meer!
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Hintersee..

                  Prachtige plaat met mooie voorgrond. Misschien inderdaad die oranje steen iets temperen!
                  Z9 • Z 14-24/2.8 • Z 70-200/2.8 VR • 105/2.8 macro • 105mm 1.4 • SB900 • NiSi • Gitzo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hintersee..

                    Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                    Het obligate melkwater en de steen nemen teveel aandacht op, het staat zelfs een gebalanceerde compositie in de weg. Hoe je ook naar de rest wil kijken, je keert automatisch terug. Da's jammer.
                    Bedankt voor reactie bruno,

                    Ik kan je zeker volgen dat de voorgrond steeds weer de aandacht naar zich toe trekt. Maar ik ben ervan overtuigd dat dit nog meer het geval zou zijn als ik het water bevroren had weergegeven. Het heeft te maken met de helderheid van de stroming en daarom zal ik deze eens proberen in te perken in update.
                    De steen werd hier al erg gedesatureerd omdat ik die aanvankelijk al teveel aandacht opeisen vond.

                    Cheers!
                    Groeten!

                    500px / Facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hintersee..

                      De compositie is top en het teruggaan was de moeite.. Soms niet gemakkelijk om te blijven teruggaan zeker als je op reis bent maar de énige manier om uiteindelijk de plaat te maken die je écht wil
                      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hintersee..

                        Als een schilderij! De update is beste.
                        vriendelijke groeten, Helen
                        Updated WWW.HELENICA.NL
                        ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hintersee..

                          update beter!
                          facebook

                          500px

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hintersee..

                            Vielen dank!!
                            Groeten!

                            500px / Facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hintersee..

                              Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                              Bedankt voor reactie bruno,

                              Ik kan je zeker volgen dat de voorgrond steeds weer de aandacht naar zich toe trekt. Maar ik ben ervan overtuigd dat dit nog meer het geval zou zijn als ik het water bevroren had weergegeven. Het heeft te maken met de helderheid van de stroming en daarom zal ik deze eens proberen in te perken in update.
                              De steen werd hier al erg gedesatureerd omdat ik die aanvankelijk al teveel aandacht opeisen vond.

                              Cheers!
                              Hey Dries,
                              Bedankt dat je de comment ter harte nam.
                              Ik vind de update massa's beter. Het is misschien subtiel, maar wel doeltreffend!
                              Ik zie persoonlijk graag stromend water die het midden houdt tussen melkwater en bevroren toestand. Dus eigenlijk beweging suggererend en toch nog voldoende detail.
                              Je update is daar sterk in!
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                              Comment

                              Working...
                              X