Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red creek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Red creek

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Red creek

    Je hebt toch wel enorm veel prachtig licht gehad in Nieuw Zeeland.
    Hoe zeggen ze dat ook alweer: Geluk dwing je af
    Prachtig deze ook weer.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Red creek

      Ja, ik heb geluk gehad, vaak ook wel eens minder geluk...

      Ik heb vooral het geluk opgezocht, en er heel veel nachtrust aan opgeofferd.

      3.5w elke dag om 5u ten laatste stond ik op, op zoek naar mooie plekken, vaak nog 30-45min door donkere bossen stappen om dan om 6u (zonsopgang was rond 7u) het licht te zien dagen...

      Ik heb mezelf geen enkele dag rust gegund, zelfs niet de eerste dag / nacht na 30u reizen waarvan 25u in de lucht, en een tijdverschil van 10u.

      Ik heb volop op de adrenaline geleefd.

      Ik moet wel toegeven dat ik een wrak was toen ik terug thuis kwam, en de dag erop terug naar kantoor moest. Dan besefte ik pas dat ik mss wel over the edge gegaan ben, en toch veel geluk gehad heb dat ik ginder niet gecrashed ben (ook niet met de wagen tijdens de 5'000km die ik gebold heb).

      No pain, no game

      Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
      Je hebt toch wel enorm veel prachtig licht gehad in Nieuw Zeeland.
      Hoe zeggen ze dat ook alweer: Geluk dwing je af
      Prachtig deze ook weer.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Red creek

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Ja, ik heb geluk gehad, vaak ook wel eens minder geluk...

        Ik heb vooral het geluk opgezocht, en er heel veel nachtrust aan opgeofferd.

        3.5w elke dag om 5u ten laatste stond ik op, op zoek naar mooie plekken, vaak nog 30-45min door donkere bossen stappen om dan om 6u (zonsopgang was rond 7u) het licht te zien dagen...

        Ik heb mezelf geen enkele dag rust gegund, zelfs niet de eerste dag / nacht na 30u reizen waarvan 25u in de lucht, en een tijdverschil van 10u.

        Ik heb volop op de adrenaline geleefd.

        Ik moet wel toegeven dat ik een wrak was toen ik terug thuis kwam, en de dag erop terug naar kantoor moest. Dan besefte ik pas dat ik mss wel over the edge gegaan ben, en toch veel geluk gehad heb dat ik ginder niet gecrashed ben (ook niet met de wagen tijdens de 5'000km die ik gebold heb).

        No pain, no game
        Dat gevoel van adrealine ken ik wel als je voor een mooi landchap/dier of wat dan ook staat, helpt zeker je slaaptekort te overbruggen.
        Mooi te lezen hoeveel passie je erin steekt.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Red creek

          een echte die hard,dat zie je dan ook aan je foto's
          vind deze ook weer top
          had je niet beter een stopover gedaan,yep minder tijd in NZ
          eos 600 d
          lens 18-135 canon 10-22canon

          Comment


          • #6
            Re: Red creek

            Van deze ben ik nu niet zo wild. Nochtans zijn alle elementen aanwezig, maar toch.
            Misschien gewoon niet de ideale lichtomstandigheden om de voorgrond echt boeiend te maken.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: Red creek

              het eerste wat in mij opkwam was giftig...alleen een bordje met een doodskop er op ontbreekt hier nog

              Om die reden vind ik alles hier wel kloppen (het grauwe, dat rode beekje, dat dampend water) en vind ik 'em wel heel erg geslaagd!
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: Red creek

                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Ja, ik heb geluk gehad, vaak ook wel eens minder geluk...

                Ik heb vooral het geluk opgezocht, en er heel veel nachtrust aan opgeofferd.

                3.5w elke dag om 5u ten laatste stond ik op, op zoek naar mooie plekken, vaak nog 30-45min door donkere bossen stappen om dan om 6u (zonsopgang was rond 7u) het licht te zien dagen...

                Ik heb mezelf geen enkele dag rust gegund, zelfs niet de eerste dag / nacht na 30u reizen waarvan 25u in de lucht, en een tijdverschil van 10u.

                Ik heb volop op de adrenaline geleefd.

                Ik moet wel toegeven dat ik een wrak was toen ik terug thuis kwam, en de dag erop terug naar kantoor moest. Dan besefte ik pas dat ik mss wel over the edge gegaan ben, en toch veel geluk gehad heb dat ik ginder niet gecrashed ben (ook niet met de wagen tijdens de 5'000km die ik gebold heb).

                No pain, no game
                Blij om te horen dat er nog één is die na zijn vakantie fel vermagerd terugkomt
                Maar iedere dag om 5 uur eruit, brrrrr

                Ik ben deze zomer één keer voor 4 uur uit mijn tent gekomen omdat ik wist dat de zon de gletsjertoppen zou verlichten bij de opkomst (geen wolken verwacht).
                IJzig koud, de ijsbergen botsten met groot geweld (nooit eerder gezien in die mate), de koppen van de zeehonden kwamen nieuwsgierig kijken en de sneeuwgorzen huppelden naast me op zoek naar graszaadjes. In de tenten van de fotografen geen beweging....
                Ik heb toen echt tranen in de ogen gekregen, en het was niet van de kou

                Comment


                • #9
                  Re: Red creek

                  Yep, ik ben ook van het principe "shoot before food"... En ja, soms ben je eens te laat voor de food

                  En tranen in de ogen... ik ken dat ! Je hebt hoge verwachtingen, en als je daar dan staat, op een mooie locatie, en alles zit een beetje mee, geen mensen, het ontwaken van de natuur, het kraken van de gletsjers... dan heb ik dit ook wel eens voor

                  Nature is so beautiful !
                  Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                  Blij om te horen dat er nog één is die na zijn vakantie fel vermagerd terugkomt
                  Maar iedere dag om 5 uur eruit, brrrrr

                  Ik ben deze zomer één keer voor 4 uur uit mijn tent gekomen omdat ik wist dat de zon de gletsjertoppen zou verlichten bij de opkomst (geen wolken verwacht).
                  IJzig koud, de ijsbergen botsten met groot geweld (nooit eerder gezien in die mate), de koppen van de zeehonden kwamen nieuwsgierig kijken en de sneeuwgorzen huppelden naast me op zoek naar graszaadjes. In de tenten van de fotografen geen beweging....
                  Ik heb toen echt tranen in de ogen gekregen, en het was niet van de kou
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment

                  Working...
                  X