Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Like a bird in the sky

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Like a bird in the sky

    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Like a bird in the sky

    Wow! Heerlijk, die schaduwlijnen naar de hoeken van het frame. Dikke proficiat!

    Comment


    • #3
      Re: Like a bird in the sky

      Technisch dik in orde, mooi tegenlicht met veel detail, zachte schaduwen. Heb een paar keer komen kijken omdat het voor de rest mij niet echt aanstond, en uiteindelijk gevonden wat er mij niet aanstond Die bladeren onderaan het beeld! Als ik die eraf scroll vind ik het veel mooier. ahja en waarom, omdat de rest van de foto zo vrolijke toon heeft en die bladeren onderaan eingelijk het vrolijke er terug uithaald en dus verstoord.
      Photography is a way to see the world in detail.
      Fotograaf op rust

      Comment


      • #4
        Re: Like a bird in the sky

        Ja, Corre heeft wel een punt aan de ene kant. Maar aan de andere kant zie ik dan wel weer evenwicht met de wolk boven aan: licht op donker vs donker op licht en in dezelfde proporties boven en onder de foto.

        Technisch sterk staaltje werk alweer en bijzonder knap gezien!
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Like a bird in the sky

          Technisch laat je geen steken vallen, dat is al duidelijk. Maar met de compo worstel ik wel wat. Ik had liever de weg of horizontaal gezien of schuiner vanuit de hoek en volledige bomen. Ik zie waarom je het gedaan hebt (wolk, schaduwen) en denk niet dat er een betere uitsnede te maken is (binnen formaat) maar daarom wringt het niet minder... Wel weer heel veel detail, loepzuiver en prachtige schakeringen.
          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
          500px FaceBook

          Comment


          • #6
            Re: Like a bird in the sky

            mooi Danny! Mooie lange schaduwen en wat a-typisch door de schuine weg.
            Dat halve boompje wringt mss wat, maar anders stond je vogel er niet volledig op natuurlijk...
            facebook

            500px

            Comment


            • #7
              Re: Like a bird in the sky

              Die vogel komt uit dat Sabena schilderij van welke schilder ook weer?

              Ja ik vind het ook mooier zonder bladeren onderaan, maar alleen omdat mijn aandacht naar beneden getrokken is door de andere commentaren; anders bleef ik bovenaan zweven
              Web: http://www.hanscouwenbergh.be
              Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

              Comment


              • #8
                Re: Like a bird in the sky

                Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                Die vogel komt uit dat Sabena schilderij van welke schilder ook weer?

                Ja ik vind het ook mooier zonder bladeren onderaan, maar alleen omdat mijn aandacht naar beneden getrokken is door de andere commentaren; anders bleef ik bovenaan zweven
                Ik volg, eerste indruk is toch wow.

                Comment


                • #9
                  Re: Like a bird in the sky

                  Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk bericht
                  Die vogel komt uit dat Sabena schilderij van welke schilder ook weer?
                  Magritte bedoel je?
                  D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                  500px FaceBook

                  Comment

                  Working...
                  X