Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Godaflow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Godaflow

    Als je beneden voor de godafoss staat en je draait je camera 90° dan zie je dit....

    Een klein watervalletje van de godafoss, met daarvoor een diepblauwe rivier dat het water van de godafoss afvoert...

    Laat maar horen!



    UPDATE: lucht wat meer punch gegeven en de andere toeristen weggecloond






    Origineel:




    Last edited by Cytochrome; 26 juni 2012, 17:24. Reden: Update
    facebook

    500px

  • #2
    Re: Godaflow

    Vind hem prachtig, misschien de lucht een beetje donkerder? (sensorvlekje in 't water)
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Godaflow

      bedankt voor je opmerkzaamheid! Er slippen toch altijd een paar spots door de mazen van het net. Heb het beeld vervangen door eentje zonder vlek
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Godaflow

        Een mooie plaat, met vooral een sterk punt door de beweging in het water vooraan.

        Lucht is idd wat op het randje.
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Godaflow

          Tja... zo'n groot dynamisch bereik, da's onhaalbaar in één opname : dus inderdaad, de lucht is niet echt aantrekkelijk...
          Maar jeetje, wat een drama in de voorgrond van je beeld : schittende stroming.
          Dat, samen met de hele mooie tekeningen in de rotsen zorgen toch voor 'n sterke plaat !
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Godaflow

            Je compositie en rotsen! Wow!
            Jammergenoeg het water niet, te lange sluitertijd. Maar dat ligt gewoon aan mezelf.
            Het water op de voorgrond lijkt me in deze snel op een filtertoepassing uit photoshop. Ik weet, het klinkt niet zo netjes, maar ik bedoeld het niet zo hard of slecht. Het komt gewoon zo over.
            www.brunodyserinck.be
            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

            Comment


            • #7
              Re: Godaflow

              Ik moest me even oriënteren maar hij mag er zijn. Eén ding : rechts boven die waterval op de rotsen zie ik twee vlekjes, wat is dat ?

              Heel originele opname, daar hou ik wel van.

              Comment


              • #8
                Re: Godaflow

                Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
                misschien de lucht een beetje donkerder?
                Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                Lucht is idd wat op het randje.
                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                Tja... zo'n groot dynamisch bereik, da's onhaalbaar in één opname : dus inderdaad, de lucht is niet echt aantrekkelijk...
                Ik moet jullie gelijk geven...ik probeer zo weinig mogelijk te doen aan mijn foto's maar inderdaad hier verdiende de lucht toch meer aandacht...Update geplaatst... Merci voor de comments!

                Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Je compositie en rotsen! Wow!
                Jammergenoeg het water niet, te lange sluitertijd. Maar dat ligt gewoon aan mezelf.
                Het water op de voorgrond lijkt me in deze snel op een filtertoepassing uit photoshop. Ik weet, het klinkt niet zo netjes, maar ik bedoeld het niet zo hard of slecht. Het komt gewoon zo over.
                Geen probleem hoor Bruno. Foto staat in SC, dus er mag al eens hardere kritiek gegeven worden. Ik denk idd dat dit een kwestie van smaak is. 't is zeker geen PS filter . Ik zou zeggen, ik ga er eentje posten met kortere sluiter, maar die heb ik helaas niet...ben nogal fan van de lange sluitertijden

                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                Eén ding : rechts boven die waterval op de rotsen zie ik twee vlekjes, wat is dat ?
                Merci voor de opmerkzaamheid , had er niet op gelet. Dit zijn denk ik 2 toeristen die daar boven stonden (en geblurd zijn door de lange sluiter). Heb ze weggecloond in de update...
                facebook

                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Godaflow

                  Mooi hoor, zeker de update
                  Web: http://www.hanscouwenbergh.be
                  Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Godaflow

                    Update is duidelijk beter, is héél mooi!
                    Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Godaflow

                      Knap vastgelegd, heel mooi beeld en zelfs een beetje surrealistisch

                      Comment


                      • #12
                        Re: Godaflow

                        Zeer mooi dit, zeker ook de update.
                        Volg wel een beetje met surrealistich, en dat maakt hem voor mij sterk.
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Godaflow

                          Knappe update
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #14
                            Re: Godaflow

                            Update is beter, maar nu heb je wel een paarse schijn in wolken linksboven.
                            9 kansen op 10 komt die van je NDfilter
                            Groeten!

                            500px / Facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Godaflow

                              Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
                              Update is beter, maar nu heb je wel een paarse schijn in wolken linksboven.
                              9 kansen op 10 komt die van je NDfilter
                              de ND filter die ik heb geeft inderdaad zeer warme kleuren. Soms vind dat eigenlijk wel mooi, soms kan het inderdaad wat storend werken. Omdat ik op mijn scherm eigenlijk de paarse schijn wel mee vond vallen heb ik toch even een paar punten bekeken in PS (RGB waarden), en er zit idd een ietsje meer rood in dan groen en blauw (een punt of 4)...scherpe blik!
                              De originele versie is idd witter, en ik begrijp niet eigenlijk hoe het in de update roder kan worden. Ik heb enkel de verzadiging en exposure veranderd...
                              facebook

                              500px

                              Comment

                              Working...
                              X