Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cap Gris-Nez

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cap Gris-Nez


    Dank voor jullie opbouwende kritiek. Hier een poging tot update.

    Last edited by Fotoshooter; 26 juni 2012, 08:07. Reden: Update

  • #2
    Re: Cap Gris-Nez

    Op het eerste zicht vind ik de foto te helder en het groen een beetje té groen. Wat donkerder zal ook meer detail in de lucht steken. Mocht het aan de bewerking liggen zou ik het zeker nog eens bekijken, want de foto zelf is zeker niet slecht!
    facebook

    500px

    Comment


    • #3
      Re: Cap Gris-Nez

      Ik volg Citychrome. Bovendien vind ik het stuk voorgrond vooraan te leeg.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #4
        Re: Cap Gris-Nez

        Ik volg hierbij aan, onderaan zeker een stuk wegdoen tot een 5mm onder de eerste steen. (ongeveer hé, mag meer zijn ook ) en de foto mag herbekeken worden want het is de moeite om deze nog eens opnieuw te doen
        Photography is a way to see the world in detail.
        Fotograaf op rust

        Comment


        • #5
          Re: Cap Gris-Nez

          Ik zat een beetje te twijfelen bij de leegte vooraan. Ik probeerde me voor te houden dat je een rustige aanloop hebt tot het geweld der stenen. Maar toch zou ik ook eerder m'n voorgangs volgen. 't Is er ietske te leeg.

          Ik zou zeggen, qua moment heb je nog net iets te vroeg je foto genomen. Weet wel dat het al aan de late kant was en dat je al zacht licht van doen hebt, maar toch, 't is me nog een tikkel te helder en egaal.

          Wat betreft de suggestie om nog even aan je post-proecessing te werken, dat zou ik ook doen. Het gifgroene misschien wat temperen en ietske meer licht en schaduw in de verf zetten.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

          Comment


          • #6
            Re: Cap Gris-Nez

            potentieel is er wel maar de nabewerking kan inderdaad beter. gut-feel zou ik zeggen crop links en vooraan wat weg (zelfde aspect ratio) zodat die voorste grote steen links komt te liggen en behoud de volledige berg rechts (in tegenstelling tot de update). Brightness heb je al geminderd in de update (zeker voor de middentonen nodig) en van de saturatie mag voor mij ook een stukje af.
            D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
            500px FaceBook

            Comment


            • #7
              Re: Cap Gris-Nez

              update toch al veel beter hoor! linksboven in de lucht bv zie je nu goed de wolkjes.
              crop ook een goede verbetering!
              alleen het groen vind ik nog altijd wat aan de felle kant...
              facebook

              500px

              Comment


              • #8
                Re: Cap Gris-Nez

                Ik heb nogmaals mijn zwaar onderbelicht raw beeld erbij genomen, ik vrees dat ik er niet veel meer kan uithalen. Lichtomstandigheden waren daarenboven ver van ideaal. Dank voor alle comments!

                Comment


                • #9
                  Re: Cap Gris-Nez

                  veel beter die up
                  eos 600 d
                  lens 18-135 canon 10-22canon

                  Comment

                  Working...
                  X