Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Balthazar @ Grensrock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Balthazar @ Grensrock


    Door de overvloed aan 'heerlijk' (not) blauw licht, noodgedwongen wat meer artistieke vrijheid gebruikt.
    Ik vind deze foto (incl bewerking) persoonlijk wel iets hebben, delen jullie deze mening?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

  • #2
    Re: Balthazar @ Grensrock

    Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
    Door de overvloed aan 'heerlijk' (not) blauw licht, noodgedwongen wat meer artistieke vrijheid gebruikt.
    Ik vind deze foto (incl bewerking) persoonlijk wel iets hebben, delen jullie deze mening?
    Helaas niet. Een mislukte foto proberen goed te praten door " Artistieke vrijheid "??
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Balthazar @ Grensrock

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Helaas niet. Een mislukte foto proberen goed te praten door " Artistieke vrijheid "??
      Ik snap (en apprecieer) je reactie wel.


      Maar op de een of andere manier spreekt deze foto me echt aan. Ok het is geen zoveelste gelikt plaatje van één of andere artiest, maar voor mij toont het wel de beleving en de dynamiek van een 'rock' concert.
      Het gevoel komt bij mij in ieder geval wel over. Maar goed, ik ben wel bevooroordeeld, dus ik waardeer absoluut je comment.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Balthazar @ Grensrock

        Dit werkt in een serie van scherpe, correct belichte platen. Dan hoort er wel zoïets tussen. Alleenstaand is het niet zo sterk.

        Cheers,
        F.

        Comment


        • #5
          Re: Balthazar @ Grensrock

          Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
          Dit werkt in een serie van scherpe, correct belichte platen. Dan hoort er wel zoïets tussen. Alleenstaand is het niet zo sterk.

          Cheers,
          F.
          Ben ik het volkomen mee eens.

          Comment


          • #6
            Re: Balthazar @ Grensrock

            En toch vind ik dat de foto iets "muzikaals" heeft...

            Comment


            • #7
              Re: Balthazar @ Grensrock

              Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
              Helaas niet. Een mislukte foto proberen goed te praten door " Artistieke vrijheid "??
              Zonder voeten vind ik het ook maar 'artistiek van mijn voeten'.
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment

              Working...
              X