Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

coolpix

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • coolpix

    hallo ,
    Heeft er iemand ervaring met de nikon coolpix 3100 ,
    Ben van plan de 3200 te kopen.
    Welke zouden jullie mij aanraden

    grt ,kris

  • #2
    Ik heb een tijdje geleden een CP3100 gekocht voor mijn moeder. Leuk point-and-shoot cameraatje; compact, licht maar levert toch behoorlijke kwaliteit. Ik heb er tot op heden nog geen geen enkele onscherpe foto mee gemaakt. Het is een goeie camera voor panoramische landschapjes en portretjes. Ik heb wel altijd rode oogjes als er geflitst moet worden, maar dat is snel weggewerkt in PS.

    Ik vind de CP3100 in ieder geval goed genoeg om naast mijn Canon 10D mee op vakantie te nemen. Heb een onderwaterbehuizing gekocht voor de CP3100; eens kijken hoe de visjes daar op reageren.

    Ik geloof niet dat er een wezenlijk verschil is tussen de CP3100 en de CP3200. Misschien een nadeeltje aan de CP3200: daar gaat nu SD geheugen in i.p.v. CF. SD is iets duurder. Als je in de toekomst wil doorgroeien naar een DSLR, moet er rekening meehouden dat die meestal nog CF gebruiken. En vergeet ook niet dat de CP3100 einde reeks is.

    Als je bereid bent iets meer uit te geven aan een camera, kijk dan ook eens naar de Canon PowerShot A80. Ik vind die camera namelijk aanmerkelijk beter dan de CP3100/CP3200.


    Groeten, Kris.
    My work: VICTORIE.com

    Comment

    Working...
    X