Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cp5700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cp5700

    Ben net trotse eigenaar geworden van een CP5700.Aardig toestelletje moet ik zeggen,maar ik heb er toch 2 vraagjes over.Het lcd lijkt me nogal donker,is dit normaal of verbeeld ik me dat?Tweede vraagje,wie kan er me een nederlandse handleiding bezorgen van de Nikon CP5700??
    Thx
    Vitarake


    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

  • #2
    Het LCD schermpje valt goed mee in de meeste omstandigheden. In meer duistere omstandigheden kan je den brightness een beetje bijstelllen in het algemeen menu.

    Comment


    • #3
      Originally posted by DanyDC
      Het LCD schermpje valt goed mee in de meeste omstandigheden. In meer duistere omstandigheden kan je den brightness een beetje bijstelllen in het algemeen menu.
      En vooral ook in lichte omgevingsomstandigheden (zonnige dag), als het te donker lijkt... Let natuurlijk wel op dat je niet overdrijft, want als je op je LCD gaan beoordelen, moet je wel een idee hebben van hoe hij ongeveer staat ingesteld tegenover de foto's die eruit komen hee...

      Misschien... heel misschien komt met die LCD-schermen de tijd weer terug waar mensen met een handdoek over hun hoofd lopen, zoals vroeger bij het matte kijkglas van de eerste camera's en de TC's.

      Comment

      Working...
      X