Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixmania en Alternate (wie kent ze ???)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixmania en Alternate (wie kent ze ???)

    Hallo iedereen ,

    ik ben er bijna uit welke camera ik nu ga kopen. Het enige wat ik nu nog wil weten is of er iemand ervaring (slechte of goeie) met de winkels (webshops) ALTERNATE en PIXMANIA. Deze kunnen de A80 leveren voor ongeveer 340€ wat ongeveer 120€ goedkoper is als in de winkels in mijn buurt.

    Kent er iemand deze winkels ???

    Thanks !!

  • #2
    met pixmania slechte ervaringen na bestelling een hele resem mails gestuurd dan nog het verkeerde gekregen en uiteindelijk hebben ze mijn geld teruggestort

    Comment


    • #3
      Oi Salves,

      heb met beide winkels zelf weinig ervaring, maar wilde je toch even een tip geven over wleke online winkel je kunt kiezen.

      Als je eens naar onderstaande url surft, dan zul je een overzicht zien van een groot aantal winkels welke de door jou gewensde camera verkopen.

      Voor elke winkel zie je vaak een "handje" staan welke aangeeft wat consumenten van deze winkel vinden. Op het handje klikken geeft je de feedback die ze gegeven hebben etc.

      Tweakers pricewatch vind ik zelf altijd een goede referentie als ik hardware wil kopen die vrij redelijk goed verkrijgbaar is.

      Hope it helps.

      http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/62/top

      Comment


      • #4
        Ik ben zo'n 2 jaar geleden zelf eens naar Alternate gereden en heb daar ons eerste Fujike gekocht. Het valt daar allemaal wel mee, zij hebben toch tamelijk veel clienteel (was op een zaterdagmorgen, zijn daar een uur geweest, en er waren nooit minder dan 20 klanten tegelijk in de winkel...)
        Zij zijn wel voornamelijk toegespitst op de webshop, want ik kon een toestel onmogelijk voor meer dan 1 dag reserveren.

        Ik ken nog iemand die per post iets besteld heeft, en dat is allemaal perfect verlopen. De verzendingskosten zijn wel tamelijk hoog:
        15 euro tot 1 kg, en dan nog eens een toeslag van 1% met een minimum van 15 euro...
        zie ook http://www7.alternate.nl/html/help/bestellen_info.html#versandkosten

        Comment


        • #5
          Is Pixmania een Franse winkel (die producten importeerd naar België en andere landen in Europa)?
          Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

          Comment


          • #6
            Bij pixmania een Nikon Coolpix 3500 besteld die toen in voorraad was. Geen probleem gehad, correcte en snelle levering... wel duur over het algemeen, ivm bijv top-foto ! Daar hebben heel veel mensen (waaronder ikzelf) al heel goede ervaringen mee.

            Comment

            Working...
            X