Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samyang 14 f/2.8

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] Samyang 14 f/2.8

    Omdat ik ben overgestapt van een Full Frame naar een crop camera is mijn Samyang 14 f/2.8 ED AS IF UMC een beetje overbodig geworden.
    Deze lens heeft de Sony a-mount en is dus geschikt voor alle Minolta en Sony alpha camera's.

    Ik zou deze lens het liefst ruilen voor een Samyang 8 f/3.5 (of elk ander merk waaronder deze lens verkocht wordt) die in min of meer dezelfde staat is als mijn lens, plus een opleg (te betalen door de 8mm-bezitter uiteraard).
    30 Euro lijkt me hierbij een redelijke bedrag, maar daar kan over gepraat worden natuurlijk.

    Ik heb mijn Samyang nieuw aangekocht in april 2011 en de lens sindsdien nauwelijks gebruikt.
    De lens is dan ook nog altijd niet van nieuw te onderscheiden en komt in de originele doos met alles wat er ook nieuw bijhoort (etui, papieren, factuur, lensdoppen..).

    Voor alle duidelijkheid: ik wil mijn Samyang in elk geval niet ruilen voor een Peleng 8mm.

    Ik zou dus het liefst ruilen maar een verkoop sluit ik zeker ook niet uit.

    Mijn vraagprijs bij een verkoop is slechts 250 Euro.
    Last edited by Ba-bète; 26 juni 2012, 09:26.

  • #2
    Re: Samyang 14 f/2.8

    En een schopje.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment

    Working...
    X