Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm Fuji X100 +extra's + GARANTIE, in nieuwstaat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fujifilm Fuji X100 +extra's + GARANTIE, in nieuwstaat!

    Bij deze bied ik mijn Fujifilm X100 aan, in perfecte staat. Hij is zo goed als nieuw en er zijn heel wat accessoires en extra's bij.
    (extra batterijen, geheugenkaart, zonnekap, draagtas..... te veel om hier op te noemen, onderaan staat de volledige lijst.



    Ik heb de originele kastickets en er is nog volledig onder garantie. Het toestel is slechts een aantal keer gebruikt. Het was een
    impulsaankoop, ik zocht een meer compacte kwaliteitscamera om samen met mijn DSLR te gebruiken. Nu heb ik besloten dat ik niet
    kan kiezen tussen de twee dus één van hen moet gaan. Hopelijk geen te kostelijke beslissing, maar ja.


    Dus, zoals gezegd, maar voor alle duidelijkheid: perfecte staat, volledig werkend, geen problemen. Kopers zijn welkom om hem
    bij me thuis op te pikken (elke dag van de week) of ik verzend hem verzekerd en met tracking code.

    Eerlijk gezegd, dit is zowat de beste deal die je kan vinden. Deze kit is bijna gelijk aan wat je in de winkel ziet, maar aan een veel
    lagere prijs! Doe je voordeel!

    Inbregrepen
    De camera komt met volgende accessoires:

    - Fujifilm batterij
    - Batterij lader
    - USB kabel
    - Fujifilm lensdop
    - Alle officiële Fujifilm dozen met handleidingen, rekeningen, ...
    - Fujifilm camera strap

    Maar ook...

    - Optionele adapter voor de filter en zonnekap
    - TIFEN UV filter (met rekening)
    - Zilverkleurige zonnekap
    - GGS ProScreen screenprotector
    - Cameratas, die kan aan je broeksriem gedragen worden.
    - Tweede strap voor de cameratas (indien je aan je nek wil
    hangen)
    - 8 GB Duracel PRO PHOTO 200x Memory Card

    Zou je nog meer willen? ;')

    De totale nieuwprijs van deze kit was +-1400 euro. Rekening
    houdende met de goede staat wordt elk bod rond de 70% van de nieuwprijs overwogen, dat is 980 euro. Prijs is bespreekbaar, maar een nog betere deal vind je niet.

    Foto's beschikbaar op http://fujix100.imgur.com

    Vragen altijd welkom!












    Last edited by michphoto; 19 juni 2012, 13:14.
    Ik maak foto's
Working...
X