Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Camera in de Samsung Galaxy SIII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Camera in de Samsung Galaxy SIII

    De grens tussen de kleine compacten en deze SIII wordt toch wel bijzonder klein . . . de tweede foto is wel door het vensterglas genomen . . .





    Originele bestanden :



    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

    Dat was een paar jaar geleden een prima resultaat voor een bridge toestel geweest...heden ten dage beter als sommige goedkope compacts...indrukwekkend
    Mijn objectieven zijn all round...

    Comment


    • #3
      Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

      Ik zie alleen vraagtekens...perfecte kwaliteit! :P
      portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
      Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

        Tot het iets donkerder wordt. Dan trekt die telefoon ook nergens meer op.
        Groeten Remco.

        Comment


        • #5
          Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

          Oorspronkelijk geplaatst door Remco_RC Bekijk bericht
          Tot het iets donkerder wordt. Dan trekt die telefoon ook nergens meer op.
          Idd en de 100% versie is ook een pak minder maar al bij al voor een gewoon fotoprintje indrukwekkend goed.
          Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

          Comment


          • #6
            Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

            Oorspronkelijk geplaatst door TBiRD Bekijk bericht
            Idd en de 100% versie is ook een pak minder maar al bij al voor een gewoon fotoprintje indrukwekkend goed.
            Ongeveer dezelfde mening hier. Indrukwekkend voor een GSM/Smartphone camera totdat je de 100% versie bekijkt. Dan vind ik het eerlijk gezegd tegenvallen. Mijn 8-10j oude Canon Powershot A40 (2 MP) levert betere beelden af op 100%.
            550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

            Comment


            • #7
              Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

              Ah ik zie ze! zeker, op 100% zal het niet geweldig zijn...maar voor internet gebruik zeker handig. Ik ben aangesloten bij een hulpverleningsinstantie, en twitter in naam van de plaatselijke brandweer vanaf een iPhone 3Gs, en dit is toch een pak beter hoor! Maar dat is slechts voor snel een fototje op het web, en de rest met de DSLR
              portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
              Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

              Comment


              • #8
                Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                Idd wonderbaarlijk, die kleine sensoren worden beter met de dag... Heb ook altijd zo'n mooie foto's met mijn lumia 800, geef ze licht en ze maken alles waar. Hopelijk komt de nokia pureview ook naar WP.

                Comment


                • #9
                  Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                  Oorspronkelijk geplaatst door jocau Bekijk bericht
                  Mijn 8-10j oude Canon Powershot A40 (2 MP) levert betere beelden af op 100%.
                  Maar dat is ook veel kleiner plaatje op 100%.
                  Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                    Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                    Maar dat is ook veel kleiner plaatje op 100%.
                    Klopt (1600x1200 pixels om precies te zijn). Alleen ligt het daar niet (alleen) aan volgens mij.
                    550D | EF-S 18-55mm F/3.5-5.6 IS | EF 50mm F/1.8 II | EF 70-200mm F/4L IS | Speedlite 580EX II | LumoPro LP180 | Gitzo GT3541XLS | Arca-Swiss Monoball Z1 SP

                    Comment


                    • #11
                      Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                      Schandalig... nu al over een samsung galaxy SIII beschikken

                      Je laat er ook geen gras over groeien... die is pas aangekondigd en de Hoofdmoderator heeft em al
                      Last edited by Franciskine; 19 juni 2012, 17:47.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                        Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                        Schandalig... nu al over een samsung galaxy SIII beschikken

                        Je laat er ook geen gras over groeien... die is pas aangekondigd en de Hoofdmoderator heeft em al
                        en 't is een echt juweeltje hoor . . .
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Camera in de Samsung Galaxy SIII

                          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          De grens tussen de kleine compacten en deze SIII wordt toch wel bijzonder klein . . . de tweede foto is wel door het vensterglas genomen . . .

                          http://www.fotokine.be/Samsung_Galaxy_3/S3_3.jpg
                          Nu niet om af te steken, maar mijn Sony Xperia P met Exmor sensor neemt beduidend betere plaatjes dan wat jij hier toont. Veel meer detail & scherpte en veel minder ruis op 100%. Die zware ruisonderdrukking bij de SG3 viel mij hard op (cf. wagen onderaan bij foto hierboven)

                          En ik neem aan dat er nog smartphones zijn met betere plaatjes uit de camera.

                          prentjes (onbewerkt):




                          Mijn punt is: de SG3 heeft zijn talenten duidelijk ergens anders liggen dan bij zijn camera.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Camera in de Samsung Galaxy SIII

                            Is dat nu zo moeilijk om eens toe te geven dat het goede foto's zijn voor een gsm?
                            Ik ben nu niet gaan zoeken op welke ISO-waarde ze genomen zijn maar die foto's zijn wel heel goed en de voorbeelden met de Xperia vind ik zeker niet beter.
                            De mogelijkheden van die ingebouwde camera zijn toch heel goed om zo klein te zijn.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                              Is dat nu zo moeilijk om eens toe te geven dat het goede foto's zijn voor een gsm?
                              ...
                              Inderdaad, ook mijn gedacht... Maar je weet van wie het komt hé
                              Last edited by Wimpy; 20 juni 2012, 12:23.

                              Comment

                              Working...
                              X