Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoandMore (Haast!)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • PhotoandMore (Haast!)

    Iemand ervaring met deze winkel: http://www.photoandmore.de/

    Een snel antwoordt zou mooi zijn aangezien ik over 8 dagen op vakantie ga en de levertijd 5 dagen is!
    "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

  • #2
    Goede betrouwbare winkel. Ik heb daar een Canon EF 50/1.4, EF17-40/4L, Speedlite550EX en 2 Canon A70 camera's gehaald. Niet allemaal tegelijk hoor.
    Groetjes, Blord

    Canon 7D en wat lenzen.

    Comment


    • #3
      Ik heb bij die winkel geinformeerd en ze zeggen dat er en 10 euro verzendskosten bijkomen en ik moet ofwel met een creditcard of voruitbetalen. Nou is een IBM-Microdrive voor 144 euro niet echt duur, maar hoe weet ik dat ik de handel daadwerkelijk krijg? Zijn er nog meer mensen die ervaringen hebben met deze shop of wellicht een (nog goedkoper ) adres weten?

      p.s Bedankt voor de bovenstaande reactie maar ik wil toch nog wat meer zekerheid.
      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

      Comment


      • #4
        Als je het niet helemaal vertrouwt, betaal dan met je kaart. Het is de winkelier die een risico neemt bij credit card betalingen, want de maatschappij van de kaart zal bv. bij verlies van het pakket bij verzending in jouw plaats het geld bij de winkelier gaan terugvorderen.
        Pieter
        --
        Fuji X-T1, Nikon D7200, Sony RX100-III -- (Flickr | PBase)

        Comment


        • #5
          Originally posted by Pieter G.
          Als je het niet helemaal vertrouwt, betaal dan met je kaart. Het is de winkelier die een risico neemt bij credit card betalingen, want de maatschappij van de kaart zal bv. bij verlies van het pakket bij verzending in jouw plaats het geld bij de winkelier gaan terugvorderen.
          Bedankt! Ik heb alleen geen creditcard, vertrouw de boel toch niet!

          Heb wel nog wat anders gevonden (zelfde prijs): http://www.fotokoch.org/

          Iemand ervaring met fotokoch?
          "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

          Comment


          • #6
            Please anyone: Fotokoch. (ik wil graag vandaag bestellen!)
            "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

            Comment


            • #7
              ik heb een 512 MB Sandisk Ultra II besteld bij www.directshopper.de (int. overschrijving)
              en 'k heb ze deze week gekregen
              dus ok daar
              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

              Comment


              • #8
                Ik heb zelf bij PhotoandMore de 2 canon lenzen besteld voor de G5 en ik geloof dat mijn MD ook van daar kwam. Goede winkel, snel geleverd, geen problemen.
                "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Myth
                  Iemand ervaring met deze winkel: http://www.photoandmore.de/

                  Een snel antwoordt zou mooi zijn aangezien ik over 8 dagen op vakantie ga en de levertijd 5 dagen is!
                  Als het dringend is zou ik er zeker niet op rekenen dat je bestelling op tijd hier is. Ze moeten dezelfde dag nog verzenden om het op tijd te krijgen EN er valt nog een weekend tussen. Doorsnee verzendingen van Duitsland naar België - Nederland duurt 2-3 dagen met UPS, DHL of DPD als ze Duitse Post nemen duurt het minimum een week. En in het geval van Foto Koch, die leveren enkel per voruitbetaling - een internationale overschrijving op zich duurt al 5 dagen eer ze het geld op hun rekening hebben, en vroeger dan dat gaan zij nooit opsturen!

                  Oli.

                  Comment


                  • #10
                    Bij PhotoandMore kreeg ik de spullen precies 1 week later binnen, vrijdag besteld en donderdag aangekomen. Dit was wel met een VISA creditcard.
                    Groetjes, Blord

                    Canon 7D en wat lenzen.

                    Comment


                    • #11
                      Ik denk dat ik bij photoandmore ga bestellen, gezien de snellere levertijden is er nog een redelijke kans dat ik het op tijd ontvang en de reacties waren positief! Bedankt voor jullie advies!
                      "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                      Comment


                      • #12
                        geen idee over photosandmore.de, maar ik zie hierboven een microdrive voor 144 euro.
                        Bij technik-direkt.de staat een hitachi 1GB OEM MD (wat de IBM eigenlijk ook is) voor 122 euro..
                        http://marcof.net - geheel nieuw!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by marcof
                          geen idee over photosandmore.de, maar ik zie hierboven een microdrive voor 144 euro.
                          Bij technik-direkt.de staat een hitachi 1GB OEM MD (wat de IBM eigenlijk ook is) voor 122 euro..

                          Bedankt voor de hint, maar ik heb al besteld bij photoandmore omdat die me kon garanderen dat ik het op tijd binnen heb!
                          "Canon Powershot G5 + 1Gig Microdrive"

                          Comment


                          • #14
                            Ik heb bij photoandmore.de een 50/1.4 USM lensje gekocht, 2 dagen later keurig aan huis geleverd. Tip top in orde.
                            "Away put your weapon, I mean you no harm"

                            Comment

                            Working...
                            X