Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Park Hoge Veluwe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Park Hoge Veluwe

    Was net eens aan het opzoeken over het park van Hoge Veluwe. Nu blijkt dat je daar maar tijdens bepaalde uren het kunt bezoeken. Dus buiten de winter periode kun je daar geen zonsopgang/ondergang gaan fotograferen? Of vergis ik me?
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust


  • #2
    Re: Park Hoge Veluwe

    met pasen daar geweest en idd. bepaalde openingsuren en betalende inkom .
    weet zo vanbuiten de uren en de prijs niet

    Comment


    • #3
      Re: Park Hoge Veluwe

      In de hertenbronst (waar ik weer van de partij ben ) is het uit m'n hoofd open vanaf negen uur, en dicht tot je echt weggestuurd word
      portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
      Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Park Hoge Veluwe

        Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk bericht
        In de hertenbronst (waar ik weer van de partij ben ) is het uit m'n hoofd open vanaf negen uur, en dicht tot je echt weggestuurd word
        Is wel spijtig eingelijk want het is echt wel een mooi natuurgebied, en langs andere kant dan ook weer goed want dan is er controle van wie binnen en buiten gaat. Maar heb ook gezien dat er een camping zou zijn? Kun je dan wel op vrije uren het park in? Vind niet echt info over waar de caming zich bevind.
        Photography is a way to see the world in detail.
        Fotograaf op rust

        Comment


        • #5
          Re: Park Hoge Veluwe

          Zoek maar eens op wildcampings oid. Ik ga mij er niet aan wagen, kost je 800 euro per week. En dan mag je gewoon bij de rest aansluiten, om 9uur het park in. Is inderdaad jammer, want mooie momenten zijn s ochtends vroeg in dauw. Ach, platen genoeg!
          portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
          Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

          Comment

          Working...
          X