Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citytrip Budapest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Citytrip Budapest

    Hallo allemaal,

    Binnen 2 weken ga ik op citytrip naar Budapest.
    Nu wou ik eens weten wat er daar net te fotograferen valt, of je er geld kan afhalen met belgische bankkaart, of je moet oppassen met het laten zien van duur fotomateriaal, ...

    Kortom, mensen met Budapest-ervaring gezocht!

    Alvast Bedankt!

  • #2
    Re: Citytrip Budapest

    Budapest is een prachtige stad, veel te zien en meer dan genoeg te fotograferen!

    Fishermen's bastion is wel een fotogenieke plaats, en het parlement met de Donau op de voorgrond, mathias church op castle hill, de basiliek.
    In de basiliek kan je tot helemaal boven in 1 van de torens, waarbij je een mooi uitzicht hebt over de stad, ...

    Geld afhalen met een gewone bankkaart kan denk ik wel, voor alle zekerheid telefoneer je best even naar je bank, die kunnen het met zekerheid zeggen.

    kwestie van het laten zien van duur materiaal is het zoals overal je gezond verstand gebruiken. ik kan niet zeggen dat ik er op 1 moment schrik gehad heb.

    En vergeet de baden niet mee te pikken! fantasctisch om tot rust te komen na een lange wandeling naar bvb de citadel, waar je ook weer wat foto's kan nemen.
    Canon EOS 60d - Sigma AF 17-50mm f/2.8 EX DC HSM OS - Canon EF 50mm F/1.4 USM - Canon EF 70-200mm f/4L IS USM - Canon Speedlite 430EX II

    Comment


    • #3
      Re: Citytrip Budapest

      Prachtige stad, veel mooie plekken ook.

      Pinnen nog nooit problemen mee gehad.

      Ook nog nooit ergens me onveilig gevoeld in het centrum.
      Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
      Our English website: www.kaichitravel.com
      Breng eens een bezoekje aan Siberie!

      Comment

      Working...
      X