Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The phare...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The phare...

    ...genomen kort voor een zonsondergang (was wel wat bewolkt )
    schiet maar commentaren.. of en waarom..



    alvast bedankt
    Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

  • #2
    Re: The phare...

    niemand iets te zeggen?
    Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

    Comment


    • #3
      Re: The phare...

      Oorspronkelijk geplaatst door Jurgend71 Bekijk bericht
      niemand iets te zeggen?
      we zijn er stil van hoor.
      .......
      een hoger (in getal) diafragma had een scherper plaatje opgeleverd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: The phare...

        je compo is vrij simpel (wat niet altijd slecht is hoor), met als enige blikvanger die vuurtoren (?). En dan is het erg jammer dat die vuurtoren niet scherp is. Nu met F5 op 80mm kan je onmogelijk alles scherp krijgen.
        een tweede probleem dat ik een beetje een onderwerp mis in de foto. Wat was je bedoeling. Wou je een kleurrijke lucht weergeven, was de vuurtoren je onderwerp...In het eerste geval vind ik de lucht niet spectaculair genoeg, in het tweede geval is de vuurtoren wat te klein en niet scherp genoeg
        niet slecht bedoeld hoor,maar in SC wordt er nu eenmaal heel scherp naar foto's gekeken en dito kritiek gegeven...
        facebook

        500px

        Comment


        • #5
          Re: The phare...

          Ik was wat aan het afwachten om te reageren, en hoopte zo dat iemand ging verwoorden wat ik dacht...

          Zo geschiede dus

          Je hebt mooie wolken te pakken, maar daar hoort ook nog een "landschap" of onderwerp bij, en dat is hier een beetje zoek...
          Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
          je compo is vrij simpel (wat niet altijd slecht is hoor), met als enige blikvanger die vuurtoren (?). En dan is het erg jammer dat die vuurtoren niet scherp is. Nu met F5 op 80mm kan je onmogelijk alles scherp krijgen.
          een tweede probleem dat ik een beetje een onderwerp mis in de foto. Wat was je bedoeling. Wou je een kleurrijke lucht weergeven, was de vuurtoren je onderwerp...In het eerste geval vind ik de lucht niet spectaculair genoeg, in het tweede geval is de vuurtoren wat te klein en niet scherp genoeg
          niet slecht bedoeld hoor,maar in SC wordt er nu eenmaal heel scherp naar foto's gekeken en dito kritiek gegeven...
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: The phare...

            oke, bedankt voor de meningen
            ik vond het wel mooi eenvoudig zo qua compo, in de verte de vuurtoren..met de mooie wolken..
            de scherpte..ik had inderdaad beter moeten opletten en de diafragma hoger getal genomen..
            het landschap..is de zee he.. moet toch niet altijd land zijn..of ben ik verkeerd

            ben tevreden met de commentaren...zo leer ik tenminste bij..heb liever dat jullie iets zeggen dan niets..lol anders wat moet men dan denken over zen foto?
            heb hem hier geplaatst omdat er niet altijd commentaar komt in fotobeoordeling vandaar.

            alvast bedankt
            Nikon D7000, Nikkor AF-S 18-200mm F 3.5-5.6 G DX VR, Nikkor AF-S DX Micro 40mm f/2.8G, sb900

            Comment


            • #7
              Re: The phare...

              Oorspronkelijk geplaatst door Jurgend71 Bekijk bericht
              .........
              heb hem hier geplaatst omdat er niet altijd commentaar komt in fotobeoordeling vandaar.
              dat is de verkeerde insteek hoor.
              en zeker niet de bedoeling van Showcase.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X