Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toplenzen van Sony.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Sony ] Toplenzen van Sony.

    Wegens sterk verminderde interesse in mijn fotografie-hobby heb ik na lang wikken en wegen besloten om het grootste deel van mijn uitrusting te verkopen.

    Zie ook de advertentie van mijn a850. VERKOCHT

    De lenzen die ik hier te koop aanbied zijn allemaal in perfect werkende staat met niet de minste krasjes op het glas noch schimmel of intern stof (met uitzondering van mijn Sony 70-200 f/2.8 SSM waar er een paar kleine stofdeeltjes in zitten).

    - Sony 135 f/1.8 ZA. Deze toplens is werkelijk als nieuw. Ik heb er dan ook slechts een tiental foto's mee genomen sinds ik ze gekocht heb (shame on me).
    De lens komt in de originele verpakking met alles wat er ook nieuw bijzit.
    Vraagprijs: 1050 Euro. VERKOCHT

    - Minolta 100-200 f/4.5. De lens zelf is in een zéér mooie staat (bijna als nieuw). Enkel op de zonnekap zitten er enkele kleine krasjes en heel oppervlakkige gebruikssporen.
    Deze lens wordt verkocht compleet met de originele deksels en zonnekap.
    Vraagprijs: 70 Euro.

    - Minolta 28-135 f/4-4.5. De beroemde "secret handshake". Dit exemplaar is eveneens in een zeer mooie staat met slechts enkele heel kleine en oppervlakkige gebruikssporen. Glas en werking is perfect. Wordt verkocht met de originele doppen en een Hoya UV-filter. Vraagprijs 220 Euro UPDATE: Nieuwe vraagprijs: 210 Euro.

    - Sony 70-200 SSM f/2.8. De lens zelf ziet er nog heel erg mooi uit en is zo goed als ongeschonden maar de statiefbeugel vertoont redelijk wat gebruikssporen en kleine krasjes. De meeste sporen zijn slijtage van in mijn rugzak te zitten, door het wrijven van de beugel tegen de zijkanten ervan. Het glas is perfect maar er zitten wel een paar kleine stofdeeltjes in de lens. Deze hebben echter geen enkele invloed op de fotokwaliteit. De nieuwprijs van deze lens is momenteel 1800 Euro en dan is de cashback van 200 Euro er al af. Mijn vraagprijs: 1175 Euro. VERKOCHT

    - Minolta 28-70 f/2.8 G: Deze zeldzame toplens is zeer scherp, werkt perfect en heeft 100% zuiver glas, maar ze ziet er uiterlijk wel gebruikt uit.
    Er zijn echter geen deuken of krassen in de behuizing, deze vertoont enkel slijtagesporen aan de lak en de cijfer-en letterprints.
    Wegens deze oppervlakkige minpunten is mijn vraagprijs slechts 450 Euro!!!!! VERKOCHT

    - Een Canon 77mm, 500D close-up lens. Zoals de meesten onder jullie wel weten is dit de beste in zijn soort. Update: nieuwe vraagprijs: 95 Euro.

    - Een Kenko 1.4 x Teleplus Pro 300 DG teleconverter. Met Sony-mount, uiteraard. Dit is één van de, zoniet dé, beste teleconverters die er op de markt te vinden is. (Google het maar eens op indien je hier aan twijfelt). Komt als splinternieuw in de originele doos met alles wat er nieuw ook bijhoort. Vraagprijs: 95 Euro.


    Contacteer me gerust indien je vragen hebt, foto's wil zien van de lenzen of me een voorstel wil doen. Alles is te bekijken en te testen in Maldegem.
    Liefts afhaling ter plaatste maar als het echt moet dan kan ik ook per post versturen.
    Last edited by Ba-bète; 30 juni 2012, 12:49. Reden: Verlaagde prijzen.

  • #2
    Re: Toplenzen van Sony.

    Schopje
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment

    Working...
    X