Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elsenborn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elsenborn



  • #2
    Re: Elsenborn

    Verkeerd onderdeel van het forum ?

    Comment


    • #3
      Re: Elsenborn

      als ik eerlijk mag zijn, vind ik er voor een silhouet te weinig in zitten. 'k Zou zeker ook een stuk van de voorgrond af doen
      my 2 cents
      facebook

      500px

      Comment


      • #4
        Re: Elsenborn

        Oei...
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Elsenborn

          Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
          Oei...
          Bedankt, dat is dan duidelijk.

          Comment


          • #6
            Re: Elsenborn

            Bij silhouetten vind ik het altijd belangrijk dat de vorm ervan goed te onderscheiden is. In dit geval is de vorm van het bosje gewoon niet sterk genoeg. Het helpt ook zeker niet dat het bosje tegen de rand plakt. Wel vind ik het lage standpunt goed gezien.
            WEBSITE | WORKSHOPS | FACEBOOK

            Comment


            • #7
              Re: Elsenborn

              Zo'n silhouet maken is niet moeilijk - het wordt pas interessant als je er nog detail en structuur kan insteken, hoe weinig ook. Dat mis ik hier toch. De compositie is ook niet verrassend genoeg om het door de vingers te zien.

              Comment


              • #8
                Re: Elsenborn

                Silhouet is niets mis mee en de kleuren van de lucht ook niet (al licht het gras wat vreemd blauw op). De compo mist echter wat spanning om het een goede plaat te maken.
                D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                500px FaceBook

                Comment


                • #9
                  Re: Elsenborn

                  Kan me met bovenstaande reacties wel verzoenen.

                  Had die boom nu alleenstaand geweest, denk ik dat het er veel beter zou uitzien.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Elsenborn

                    Had me zelf de titel van een thriller in het zwarte gedeelte ingebeeld, maar ik zal teveel fantasie hebben.
                    Bedankt voor de commentaren, ik neem ze tot mij.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Elsenborn

                      Oorspronkelijk geplaatst door lyrthut Bekijk bericht
                      Zo'n silhouet maken is niet moeilijk - het wordt pas interessant als je er nog detail en structuur kan insteken, hoe weinig ook. Dat mis ik hier toch. De compositie is ook niet verrassend genoeg om het door de vingers te zien.

                      Wat is een silhouet? Voor zover ik weet zit er nooit stuctuur en/of detail in een silhouet. KLIK
                      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Elsenborn

                        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                        Wat is een silhouet? Voor zover ik weet zit er nooit stuctuur en/of detail in een silhouet.
                        de boom is het silhouet, niet het gras
                        het gras neemt erg veel plaats in beslag en dat is zo goed als een zwart vlak.
                        ik zie daar liever detail in, anders ben je snel uitgekeken op het plaatje.

                        mijn mening

                        Comment

                        Working...
                        X