Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

woonbloc

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • woonbloc


  • #2
    Re: woonbloc

    Wauw, mooi!

    Comment


    • #3
      Re: woonbloc

      Veel te klein. Meer kader dan beeld. Schoon handtekeningske.

      Comment


      • #4
        Re: woonbloc

        Ik kan enkel Zappa maar bijtreden, waarom zo een grote kader voor een knaller van een foto?
        Groetjes Rudy
        Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

        Comment


        • #5
          Re: woonbloc

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy_VDS Bekijk bericht
          Ik kan enkel Zappa maar bijtreden, waarom zo een grote kader voor een knaller van een foto?
          Das mijn gewoonte...
          Bedankt voor de commentaren.
          Groet.
          Gil

          Comment


          • #6
            Re: woonbloc

            Gil, ik ken uw stijl en vind die mooi, echter in architectuur vind ik het kader ook veel te groot.
            Anders lijkt het mij toch een heel mooie foto, vooral die schaduwen vind ik super.

            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: woonbloc

              mooi en het kader is niet te groot, alleen past het niet op de BD (lichte) achtergrond.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: woonbloc

                Bedankt folks...

                Comment


                • #9
                  Re: woonbloc

                  Hier zijn de meningen een beetje verdeelt wat het kader betreft
                  Maar de foto zelf is een top…, en van mij… mag het kader blijven

                  Comment


                  • #10
                    Re: woonbloc

                    Voor mij gaat het over die foto en die is prachtig.
                    Speciaal camerastanpunt dat knappe lijnen en vlakken oplevert tegen een prachtige lucht.
                    Presentatie is keuze van de fotograaf imo.

                    groetjes

                    moniq
                    groetjes, moniq (BD1321BE)

                    A picture paints a thousand words

                    Comment


                    • #11
                      Re: woonbloc

                      Gils, ik denk dat er ook een forum voor kaders zou moet bestaan

                      Eenmaal andermaal een zeer grafisch shot. Alleen stel ik mij ondertussen de vraag , of, als je groter formaat publiceert het inderdaad nog even grafisch zal zijn... Evenwel een glasscherp beeld met mooie contrasten: je weet hoe het moet. Is jouw werk even sterk als het niet is verkleind? Lijkt me een uitdaging...
                      Weliswaar heb ik absoluut geen idee of mijn vraagstelling effectief terecht is, maar aan je beelden te zien kan je misschien een uitdaging gebruiken: grafisch groot :-]

                      Veel succes,
                      F.

                      Comment


                      • #12
                        Re: woonbloc

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fibonacci Bekijk bericht
                        Gils, ik denk dat er ook een forum voor kaders zou moet bestaan

                        Eenmaal andermaal een zeer grafisch shot. Alleen stel ik mij ondertussen de vraag , of, als je groter formaat publiceert het inderdaad nog even grafisch zal zijn... Evenwel een glasscherp beeld met mooie contrasten: je weet hoe het moet. Is jouw werk even sterk als het niet is verkleind? Lijkt me een uitdaging...
                        Weliswaar heb ik absoluut geen idee of mijn vraagstelling effectief terecht is, maar aan je beelden te zien kan je misschien een uitdaging gebruiken: grafisch groot :-]

                        Veel succes,
                        F.
                        Op een tentoonstelling zal ik wel grafisch groot werken...maar ik heb al ontdekt dat er foto's van mij zijn gedownload en gebruikt.
                        Dit fenomeen zal wel bij velen voorkomen en is nu eenmaal niet te vermijden op het worldwidenet...
                        Heb deze week speciaal een 27 inch monitorscherm aangekocht om mijn werken grafisch groot te kunnen bewerken en beter overzicht te hebben van de foto.

                        Bedankt voor de commentaren.
                        Gil

                        Comment


                        • #13
                          Re: woonbloc

                          Mooooooooooooi!
                          Oh en wat hou ik zo van je kadertjes erbij. Ze passen perfect bij jouw werk.
                          https://www.tinicleemputfotografie.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: woonbloc

                            Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                            heb al ontdekt dat er foto's van mij zijn gedownload en gebruikt. Dit fenomeen zal wel bij velen voorkomen en is nu eenmaal niet te vermijden op het worldwidenet...
                            Spijtig genoeg komt dit inderdaad veelvuldig voor… een paar weken nog op een site gestoten waar hoofdzakelijk van BD afkomstige foto’s opstonden… ook enkele van mij… Na een beleefd maar duidelijk mailtje zijn de foto’s van de site afgehaald . Na afloop bleken er niet veel meer op de website staan

                            Comment


                            • #15
                              Re: woonbloc

                              Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                              ...maar ik heb al ontdekt dat er foto's van mij zijn gedownload en gebruikt.
                              Verbaast me niks, gezien de kwaliteit van je beelden...

                              Cheers,
                              F.

                              Comment

                              Working...
                              X