Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cosmos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cosmos

    Serie'tje cosmos'jes - de minste in beginnershoek, deze ben ik niet echt tevreden mee, kleuren wel, de betere bij macro-beoordeling
















    Betere hier : http://forum.belgiumdigital.com/f74/cosmos-420888.html




    Last edited by Sonjabelgium; 3 augustus 2012, 14:16.
    Webstek in opbouw

  • #2
    Re: Cosmos

    Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
    Serie'tje cosmos'jes - de minste in beginnershoek, deze ben ik niet echt tevreden mee, kleuren wel, de betere bij macro-beoordeling

    waarom post je ze dan?
    Ik kan het verstaan indien je er vragen over hebt
    Maar dit is dus posten om te posten?
    heb ik me ook al aan bezondigd hoor
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: Cosmos

      Omdat mensen met goede tips kunnen inbrengen misschien Vooral de 2de kon het wel zijn maar is het niet (te weinig scherptediept? Fout focuspunt?), laaste is compo, te centraal denk ik (kijkt gewoon niet lekker), 1e weet ik niet goed, goed maar denk dat de inkijk iets meer had moeten zijn om boeiend te zijn al hoewel ... ik weet het niet.
      Webstek in opbouw

      Comment


      • #4
        Re: Cosmos

        ik weet gelijk ook niet zo goed
        1 vind ik dat groen en dat paarse te veel, voor mij is't te fel, ook die blauwe schijn die aan de bovenkant net rond je bloem hangt is storend
        2 vind ik qua compo wel leuk, maar zou hem liefst helemaal scherp zien, toch het midden, en 3 zou ik ook helemaal scherp genomen hebben
        eigenlijk vind ik bij allemaal de paarse blaadjes tè wazig tov de rest
        da's dan mijn visie
        groetjes !
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment

        Working...
        X