Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

300D + Zoom lens : Waar deze gaan kopen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 300D + Zoom lens : Waar deze gaan kopen ?

    Dag allemaal.

    Ik ben van plan zaterdag de volgende items te gaan kopen :
    EOS 300 D + EF-S 18-55/3.5-5.6
    EF 28-135/3.5-5.6 IS USM

    Op ACfoto kan ik deze al tegen € 1.059 en € 459 vinden, en Aachen is niet te ver.

    Is er ergens nog een betere plaats om deze op voorraad en goedkoop te vinden ?

    Mvg,
    /FD.
    -------------------------
    Fear the shot of the S602

  • #2
    kijk eens in de koopjeshoek ,pimboly verkoopt die 28-135 , ik heb ze gezien ,ze was tiptop in orde

    Comment


    • #3
      Originally posted by fooldigit
      Dag allemaal.

      Ik ben van plan zaterdag de volgende items te gaan kopen :
      EOS 300 D + EF-S 18-55/3.5-5.6
      EF 28-135/3.5-5.6 IS USM

      Op ACfoto kan ik deze al tegen € 1.059 en € 459 vinden, en Aachen is niet te ver.

      Is er ergens nog een betere plaats om deze op voorraad en goedkoop te vinden ?

      Mvg,
      /FD.
      Bij Crown, in Nederland , is de 300d op voorraad, kit kost 995, zowel met canon als sigma lens verkrijgbaar.
      FF googelen en je hebt de gegevens.

      Comment


      • #4
        Bedankt iedereen !

        Thx voor advies wbt wat pimboly verkoopt ... maar heb toch liever iets 100% nieuw.

        Vergelijkijng gemaakt tussen verschillende mogelijkheden in NL vs ACfoto Duitsland ... ACfoto blijft blijkbaar één van de beste oplossingen.

        Have phun !
        -------------------------
        Fear the shot of the S602

        Comment


        • #5
          Alles is in stock bij Crown. Enfin, toen ik mijn zelfde bestelling deze morgen doorgaf toch. Ik heb juist nog de 50mm erbij. Versturen kost maar 15€, dus voor dat kan ik zelf niet langsgaan.(belgie)

          Nu maar hopen dat ik mijn nieuw speelgoed deze week nog heb.
          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

          Comment


          • #6
            is de winkel van Crown op het net terug te vinden?
            GO ON...BE A TIGER!!!

            Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

            Comment


            • #7
              Originally posted by fooldigit
              Vergelijkijng gemaakt tussen verschillende mogelijkheden in NL vs ACfoto Duitsland ... ACfoto blijft blijkbaar één van de beste oplossingen.

              De prijzen op de site van AC-photo gelden niet voor de winkel! Enkel voor de bestellingen via de netwinkel (en levering thuis!). De prijzen in de winkel liggen hoger.

              Een andere gekende uit die buurt is Top-foto (http://www.top-foto.de/). Prijzen op internet zijn dezelfde voor de winkel. Even bellen met Ingo (zaakvoerder en spreekt Nederlands) en je weet of hij alles in voorraad heeft of geleverd kan krijgen tegen zaterdag. Een mailtje kan ook. Prima service, is ietsjes duurder dan AcPhoto, maar vind het contact toch wat directer....
              Canon 10D, glass, flashes & extra's
              Fuji S602Z & extra's
              www.CooMa.be BD0176BE

              Comment


              • #8
                Heb gezocht op Google, maar niets van Crown gevonden, kan iemand die link geven aub?
                Canon 300D + Canon 18-55 EF-s HSM

                Comment


                • #9
                  Heeft gene site. Hij doet enkel Canon, maar op bestelling ook nog andere.
                  Dit is zijn e-mail adres : hpr@crown-group.demon.nl
                  "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

                  Comment

                  Working...
                  X