Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht : camera-advies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht : camera-advies

    Een vriend van mij gaat heel binnenkort de wereld rondfietsen en wil dit doen in het gezelschap van een digitaal fototoestel, vooral om makkelijk foto's op zijn website te kunnen plaatsen of ze via digitale weg door te sturen voor publicatie. Voorwaarden voor het toestel zijn : groothoek (28mm in kleinbeeld), zoom hoeft niet extravagant te zijn, wel belangrijk is dat het ding op AA-batterijen moet werken, want er gaat maar één lader mee, diafragma en sluitertijd moeten handmatig instelbaar zijn. Het zou ook fijn zijn dat je geen minuut moet wachten alvorens een volgende foto te kunnen nemen, maar het hoeven nu ook weer niet persé 3 beelden per seconde te wezen... Misschien nog het belangrijkste...de prijs mag zeker niet boven de 1000 euro zijn, maar half zoveel is des te beter !!
    Wie heeft een goede tip ??

  • #2
    dan moet je naar de minolta's en de coolpic's gaan kijken
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      Ben dik tevreden met mijn Powershot pro 1 van canon rond de 1.000 eurokes.

      mvg

      Comment


      • #4
        Voor het geen ik al gezien heb is de Nikon 3700 handig en geweldig in prestaties en zeker niet duur
        zeker een aanrader
        NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

        Comment


        • #5
          Om het helemaal moeilijk te maken: Fuji heeft er ook een paar binnen die criteria die best interessant zijn...
          Canon 10D, glass, flashes & extra's
          Fuji S602Z & extra's
          www.CooMa.be BD0176BE

          Comment

          Working...
          X