Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Catherine Press

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Catherine Press

    Omdat het blijkbaar in is om drukkerijen te bezoeken
    Hier is een HDR van 10 foto's.

    Ik weet het, hij staat een beetje scheef maar laat je vooral leiden door de sfeer


    Is het wat ?
    Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8

  • #2
    Re: Catherine Press

    Zet hem dan recht?
    Ik persoonlijk vind je sfeer wat groen.
    Ik denk ook dat je foto niet echt scherp is en dat je daarna teveel verscherpt hebt.
    1/20 getrokken, met statief ?
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

    Comment


    • #3
      Re: Catherine Press

      ik geloof ik eens een topic ga opstarten over HDR want snap aan geen kanten hoe je dat doet, maar natuurlijk eerst het topic doorzoeken !!
      zal vast wel iets te vinden zijn

      ik vind je foto wel leuk qua sfeer, voor de rest volg ik Bruno ...
      groetjes !
      facebook
      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

      Comment


      • #4
        Re: Catherine Press

        Bedankt voor de feedback.

        Rechtzetten... ik zal er mij eens aanzetten se...ik ben altijd content om nog ne keer tijd te hebben om op dit forum rond te neuzen + een geslaagde foto te hebben en dan moet die stante pede, direct, onmiddellijk op dit forum

        Zeker en vast getrokken met statief.
        Niks verscherpt.
        Bijna allemaal genomen op 1/20e. Ik zie hier wel dat er een paar tussen zitten met 1/60e. tja.
        Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8

        Comment


        • #5
          Re: Catherine Press

          Oorspronkelijk geplaatst door Koekje Bekijk bericht
          Bedankt voor de feedback.

          Rechtzetten... ik zal er mij eens aanzetten se...ik ben altijd content om nog ne keer tijd te hebben om op dit forum rond te neuzen + een geslaagde foto te hebben en dan moet die stante pede, direct, onmiddellijk op dit forum

          Zeker en vast getrokken met statief.
          Niks verscherpt.
          Bijna allemaal genomen op 1/20e. Ik zie hier wel dat er een paar tussen zitten met 1/60e. tja.
          Dan stond er wind buiten, kijk eens door je raam!
          Ook de stoel en de radiator zien er "bij mij althans" niet heel scherp uit ?
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

          Comment


          • #6
            Re: Catherine Press

            Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
            Dan stond er wind buiten, kijk eens door je raam!
            Ook de stoel en de radiator zien er "bij mij althans" niet heel scherp uit ?
            Daarin kan ik je niet tegenspreken. De blaadjes bewegen. Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen één hdr genomen heb met bomen in de achtergrond waarvan de blaadjes stilstonden.
            'Ghosting' wegwerken hielp voor geen meter.
            Canon 40D - Lenzen : Canon 70-200 2.8 - Sigma 18-200mm OS f3.5-5.6 - Sigma Macro 50mm f2.8

            Comment


            • #7
              Re: Catherine Press

              das idd het probleem wanneer je HDR neemt met bomen of gras oid
              Bij mij zijn die ook nog niet gelukt, wegens teveel beweging in de blaadjes.
              Ik heb die zo-even recht gezet, en een beetje met de automatische instellingen van pse gespeeld, en ik kom toch tot een ander resultaat hoor.

              Ik heb trouwens véél-en-véél betere van je gezien, dinsdagavond
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

              Comment

              Working...
              X