Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bewerking foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bewerking foto

    1 originele foto


    2 bewerkte foto

  • #2
    Re: bewerking foto

    Beste Fred, Wat wil je eigenlijk met de foto laten zien. ik zie geen duidelijk onderwerp, dus kan ik ook niet zeggen of je bewerking goed is of niet. Persoonlijk zou ik nog niet eens beginnen te bewerken aan deze foto.
    Probeer een interessant onderwerp te kiezen, niet zomaar iets en dan hup bewerken.
    Je moet niet denken dat je met een bewerking een foto interessanter kan maken, als de foto zelf niet goed is.

    Het onderstreepte is een tip die ik je vandaag geef. Ga erop uit en zoek dingen die jij interessant vind en fotografeer ze.

    Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

    Comment


    • #3
      Re: bewerking foto

      ik weet dat deze een slechte foto is maar er ligt duidelijk iets tussen die 2 balken links in het wateren dat iriteert mij dat ik dat op het moment dak ik daar was niet heb gezien

      Comment


      • #4
        Re: bewerking foto

        Oorspronkelijk geplaatst door fredvdb Bekijk bericht
        ik weet dat deze een slechte foto is maar er ligt duidelijk iets tussen die 2 balken links in het wateren dat iriteert mij dat ik dat op het moment dak ik daar was niet heb gezien
        't Wordt lastig in je leven als je je gaat irriteren aan weerspiegelingen.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: bewerking foto

          Khoop dat dit niet je kelder is.
          Grt, Amaat
          The fun begins where the road ends
          BD Lidnummer : BD2057BE

          Comment


          • #6
            Re: bewerking foto

            het is geen spiegeling ben er zeker van er ligt iets tussen die balken en het lijkt op een gezicht

            Comment


            • #7
              Re: bewerking foto

              Oorspronkelijk geplaatst door fredvdb Bekijk bericht
              het is geen spiegeling ben er zeker van er ligt iets tussen die balken en het lijkt op een gezicht
              Te veel film gekeken, en als je zeker bent => Politie erbij.
              Jij weet tenslotte de lokatie !
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

              Comment


              • #8
                Re: bewerking foto

                ik vind je bewerking nie zo goed, 't is lijk een kartonnen trap nu...
                groetjes
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: bewerking foto

                  Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                  ik vind je bewerking nie zo goed, 't is lijk een kartonnen trap nu...
                  groetjes
                  de trap zoals je zegt is een loopband die naar het boven verdiep loopt

                  Comment


                  • #10
                    Re: bewerking foto

                    denk jij nu serieus er een gezicht ligt??? brr how zeg ik zou toch eens dichter gaan fotograferen...
                    facebook
                    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                    Comment


                    • #11
                      Re: bewerking foto

                      Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp hier niets van
                      Mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

                      Comment


                      • #12
                        Re: bewerking foto

                        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                        denk jij nu serieus er een gezicht ligt??? brr how zeg ik zou toch eens dichter gaan fotograferen...
                        kheb de foto vergroot op mijn laptop de originele is enkel da blond stuk je te zien en op de bewerkte foto een gezicht

                        Comment


                        • #13
                          Re: bewerking foto

                          Oorspronkelijk geplaatst door fredvdb Bekijk bericht
                          kheb de foto vergroot op mijn laptop de originele is enkel da blond stuk je te zien en op de bewerkte foto een gezicht
                          hahahaha !! gelukkig !!!!!!
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                          Comment


                          • #14
                            Re: bewerking foto

                            Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                            Het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp hier niets van
                            Mvg,
                            Eddy
                            Fred dacht dat er een gezicht in het water lag...dat zag hij toch in zijn bewerkte foto, maar...'t water is intussen opgeklaard ! gelukkig he
                            facebook
                            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                            Comment


                            • #15
                              Re: bewerking foto

                              Wat ga je nu doen met die ufo-achtig gezicht ?

                              Comment

                              Working...
                              X