Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • portret

    Een eerste portretje, omgezet in Z/W
    Wat moet volgende keer anders? Wat is al goed ?
    Bedankt om te kijken.

    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...34271650_n.jpg

    Beste,

    Ik heb uw foto achter een linkje geplaatst.
    Dit doordat hij de max toegelaten afmetingen ( 900 pixels langste zijde ) overschreed.
    2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

    Zodra u de afmetingen hebt aangepast, mag u de foto terug zichtbaar maken.

    Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.

    Mvg,
    Mod-!Bart
    Last edited by !Bart; 10 juni 2012, 17:33. Reden: foto groter dan max toegelaten afmetigen
    Canon 500d, EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS, EF 70-200mm f4.0L IS USM, EF 50mm f1.4

  • #2
    Re: portret

    ik twijfel over de scherpte, je lijkt me scherp gesteld te hebben op de lippen ipv op de ogen. Het voorhoofd lijkt me ook iets te veel licht te hebben.
    Voor de rest, ik vind hem heel mooi in het kader gebracht en je model poseert heel natuurlijk

    Comment


    • #3
      Re: portret

      Oorspronkelijk geplaatst door youngphotographer Bekijk bericht
      Een eerste portretje, omgezet in Z/W
      Wat moet volgende keer anders? Wat is al goed ?
      Bedankt om te kijken.

      https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net...34271650_n.jpg

      Beste,

      Ik heb uw foto achter een linkje geplaatst.
      Dit doordat hij de max toegelaten afmetingen ( 900 pixels langste zijde ) overschreed.
      2.4. Maximale afmeting van een foto: 900x900 pixels

      Zodra u de afmetingen hebt aangepast, mag u de foto terug zichtbaar maken.

      Indien u nog verdere vragen heeft, mag u mij gerust contacteren.

      Mvg,
      Mod-!Bart
      Beste,

      Ik ben net nog even de eigenschappen van de foto gaan bekijken en daar staat bij afmetingen 610x610 pixels. Ik zie ook dat die hier nogal groot uitvalt, maar krijg er niets aan verandert: daarnet zette ik hem op 300x300 en de afmetingen hier op de website blijven dezelfde. Raar, anders nog nooit problemen gehad. Dus laat de link maar staan voor diegenen die hem toch zouden willen bekijken.

      Mvg
      Cindy
      Canon 500d, EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS, EF 70-200mm f4.0L IS USM, EF 50mm f1.4

      Comment


      • #4
        Re: portret

        Oorspronkelijk geplaatst door youngphotographer Bekijk bericht
        Beste,

        Ik ben net nog even de eigenschappen van de foto gaan bekijken en daar staat bij afmetingen 610x610 pixels. Ik zie ook dat die hier nogal groot uitvalt, maar krijg er niets aan verandert: daarnet zette ik hem op 300x300 en de afmetingen hier op de website blijven dezelfde. Raar, anders nog nooit problemen gehad. Dus laat de link maar staan voor diegenen die hem toch zouden willen bekijken.

        Mvg
        Cindy
        Ik heb net even de foto binnen gehaald deze heeft een verhouding 960x960



        Deze verhouding is nu 900x900
        Last edited by !Bart; 11 juni 2012, 20:28. Reden: foto te groot zichtbaar gemaakt !!

        Comment

        Working...
        X