Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Feest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Feest

    Ik ben nog een beginnend fotograaf, met nog niet veel accessoires voor mijn toestel.

    Nu, men heeft me gevraagd om deze avond foto's te trekken op een familiefeest en ik wil toch niet helemaal de mist in gaan

    Kan er mij iemand tips geven over hoe ik het best alles instel? Want het is binnen en dan gebruik ik best mijn flits, maar ik wil niet dat alles overbelicht is.

    Danku!
    https://www.facebook.com/JPictures.Photography

  • #2
    Re: Feest

    voordat tips gegeven zullen worden door mensen met ervaring denk dat het belangrijk is te vermelden welk materiaal je hebt (body, lenzen, flitser)

    Comment


    • #3
      Re: Feest

      Voordat je alles goed hebt ingesteld, is het feest voorbij.

      Je had vorige week dze vraag moeten stetten en dan gaan oefenen.
      Last edited by hjanssen; 9 juni 2012, 20:07.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment


      • #4
        Re: Feest

        Manueel f/4 iso zo hoog je toestel aankan, onrechtstreeks flitsen op TTL (spelen met flitscompensatie) en sluitertijd volgens wat je wil meenemen van omgeving.
        Dit was voor mij een openbaring (tip die ik hier trouwens las, maar weet niet meer van wie, maar ben hem eeuwig dankbaar )
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Feest

          Oorspronkelijk geplaatst door saintlambert Bekijk bericht
          Manueel f/4 iso zo hoog je toestel aankan, onrechtstreeks flitsen op TTL (spelen met flitscompensatie) en sluitertijd volgens wat je wil meenemen van omgeving.
          Dit was voor mij een openbaring (tip die ik hier trouwens las, maar weet niet meer van wie, maar ben hem eeuwig dankbaar )
          Sorry maar da's geen goeie tip..