Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wolken

    Hallo,
    Ik ben nieuw op dit forum en een absolute beginner.
    Na lang aarzelen toch maar eens een foto gepost...

    Origineel


    Beetje bewerkt


    Gr
    Steven
    Nikon D7000 - Tamron 18-270mm

  • #2
    Re: Wolken

    Ik zie aan je efix dan je hierbij F9 gebruikt, dat maakt dat je een uitgebrande vlek krijgt.
    Ik zou eerder al voor F16 gaan.
    Wat ik in deze situatie zou doen is wachten tot de zon achter de wolken zit om de reden dat je nu die lelijke witte vlek in het midden hebt. Je hebt onderaan mooi orange kleur en bovenaan blauw, die zon erbij maakt de foto kapot.
    Dat de rest zwart is kan op zich geen kwaad maar dan zou je moeten zien dat je één of ander onderwerp vind dat als aanvulling kan dienen. Deze foto voelt voor mij een beetje aan als een snapshot waar niet over nagedacht is. Voor goede tips zou ik hier eens gaan kijken.
    Photography is a way to see the world in detail.
    Fotograaf op rust

    Comment


    • #3
      Re: Wolken

      Moet mijn voorganger volgen, als je nieuw bent, heb je echt niet de gemakkelijkste gekozen!
      mvg Bruno D.G.
      Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

      Comment


      • #4
        Re: Wolken

        Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
        voor goede tips zou ik hier eens gaan kijken.
        goeie tip
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Wolken

          Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
          Ik zie aan je efix dan je hierbij F9 gebruikt, dat maakt dat je een uitgebrande vlek krijgt.
          Ik zou eerder al voor F16 gaan.
          Wat ik in deze situatie zou doen is wachten tot de zon achter de wolken zit om de reden dat je nu die lelijke witte vlek in het midden hebt. Je hebt onderaan mooi orange kleur en bovenaan blauw, die zon erbij maakt de foto kapot.
          Dat de rest zwart is kan op zich geen kwaad maar dan zou je moeten zien dat je één of ander onderwerp vind dat als aanvulling kan dienen. Deze foto voelt voor mij een beetje aan als een snapshot waar niet over nagedacht is. Voor goede tips zou ik hier eens gaan kijken.
          Bedankt voor de tips, F9 - F16, eerlijk gezegd staat bij mij alles nog op auto...
          Die link is dus zeer welkom
          Nikon D7000 - Tamron 18-270mm

          Comment

          Working...
          X