Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

River deep, mountain high. Een morfologie studie.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • River deep, mountain high. Een morfologie studie.

    .
    .

    .
    .

    Nu met de Exif en verder ongewijzigd (wat er misging, is mij een raadsel).
    .
    .

    .
    .
    Last edited by Plaatwerker; 10 juni 2012, 10:07. Reden: Exif verdwenen uit eerste plaatsing
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

    Bewonderingswaardig. Zeer mooi beeld en zeer passende titel.
    Mooi en interessant beeld, sublieme natuurlijke kleurencombinatie. Zeer goed vastgelegd. Ja, ik zie het graag.
    Nou een prima beeld.

    Wat is de natuur toch mooi.

    Voor mij

    Comment


    • #3
      Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
      Wat is de natuur toch mooi.
      Inderdaad en zo jammer dat er heel wat mensen blind zijn voor het moois van de natuur.

      Comment


      • #4
        Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

        Knappe plaat Plaatwerker!

        Tom
        Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
        Mijn Website

        Comment


        • #5
          Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

          Me like it too!
          Touch the Earth...Gently
          www.passionsenfrance.com

          Comment


          • #6
            Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

            Dank jullie wel voor de vriendelijke woorden.
            En dan is er nu tijd en ruimte voor hen die niet zo met deze foto zijn ingenomen.
            Ook ik wil nog steeds leren.
            Van waardering geniet ik.
            Van kritiek leer ik.

            Comment


            • #7
              Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

              ik weet het gelijk niet goed daar ben je natuurlijk ook niet veel me he
              heb hem al paar keer bekeken, ik denk dat er voor mij te weinig contrast in zit, hij ziet er nogal bleekjes uit, maar da's mijn commentaar he...
              wèl heb ik ook oog voor de natuur, toch al iets
              groetjess
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment


              • #8
                Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

                hmm kan het zijn dat de exif gegevens uit je foto verdwenen zijn?

                verder heb ik wat problemen om te zien wat er nu juist scherp is en wat niet.
                een tikkeltje meer contrast zo hier idd niet misstaan, en een lichte opfrissing van de kleuren doet het mijn inziens ook al een stuk beter.

                nu je hebt me in ieder geval al enkele keren naar deze foto weten te lokken om er nogmaals naar te kijken, dus dat zit al snor.

                mvg david

                Comment


                • #9
                  Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

                  Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                  hmm kan het zijn dat de exif gegevens uit je foto verdwenen zijn?
                  Dank voor jouw opmerkzaamheid. Opnieuw geplaatst met de Exif en verder (nog) geen
                  wijzigingen aangebracht.
                  Van waardering geniet ik.
                  Van kritiek leer ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

                    Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                    verder heb ik wat problemen om te zien wat er nu juist scherp is en wat niet.mvg david
                    fijne patronen, zoals hier de lichte blaadjes, worden gauw onrustig bij verscherpen, net als de vaak de grond, door toename van witte stipjes. Het hangt ook af van de browser hoeveel je daarvan ziet.
                    Om na verscherpen dit verschijnsel wat te verminderen, gebruik ik het filter: despeckle.
                    Geen oplossing zonder meer, hoor, soms wordt de scherpte daardoor weer te veel teniet gedaan.

                    Ik vind dit een prachtige foto, in mijn browser hoeft bovenstaande tip hier niet voor mij.

                    Comment


                    • #11
                      Re: River deep, mountain high. Een morfologie studie.

                      Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                      ... ik denk dat er voor mij te weinig contrast in zit, hij ziet er nogal bleekjes uit, maar da's mijn commentaar he...
                      wèl heb ik ook oog voor de natuur, toch al iets
                      groetjess
                      Kijk dan nog eens met jouw oog voor de natuur op bomen en muren naar deze
                      korstmossen. Van extra contrast wordt deze voor mij niet mooier.

                      Oorspronkelijk geplaatst door TrsH Bekijk bericht
                      ... een tikkeltje meer contrast zo hier idd niet misstaan, en een lichte opfrissing van de kleuren doet het mijn inziens ook al een stuk beter. ...
                      Ook het opfrissen ga ik niet doen. Ik heb het wel onderzocht maar het zal voor mij alleen
                      maar resulteren in onnatuurlijkheid.

                      Die wensen met betrekking tot contrast en helderheid van kleur kunnen ook te maken
                      hebben met een kader om de foto. Nu is BD het kader. Op een zwart scherm ziet het alweer
                      anders uit qua beleving.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment

                      Working...
                      X