Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Campus UA

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Campus UA

    Gisteren een Nikon D100 + grip + 18-55 kitlensje op de kop getikt voor een prikje. Zou 10 jaar oud kunnen zijn.
    't Is geen vergelijk met mijn D7000, maar zelfs met zijn 6 MP kan je er, zeker voor online gebruik nog deftige foto's mee maken. Leuk speelgoed.



    Iets meer met de schuivertjes gespeeld in Capture NX2, wat ook leuk is.

    Bedankt om even te komen kijken.
    Luc

  • #2
    Re: Campus UA

    hihi, de foto zelf zegt mij nu niet zoveel eigenlijk, die vind ik een beetje saai maar ben wel superblij voor jouw met je koopje !! verzamel je er zo of kan je ze gewoon niet laten liggen als het koopjes zijn? kastje maken he
    groetjes
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Campus UA

      De D100 is ook erg geschikt om Infrarood fotografie mee te doen.
      Filtertje kopen en je kunt van start, deze camera is veel gevoeliger voor infrarood als de nieuwere modellen. Dat heeft te maken met het infrarood sperfilter voor de opname chip, die zijn tegenwoordig veel beter.

      Comment


      • #4
        Re: Campus UA

        luc ik trek m'n woorden terug
        denk die voor mezelf bedoeld waren
        groetjes
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Campus UA

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasku Bekijk bericht
          De D100 is ook erg geschikt om Infrarood fotografie mee te doen.
          Filtertje kopen en je kunt van start, deze camera is veel gevoeliger voor infrarood als de nieuwere modellen. Dat heeft te maken met het infrarood sperfilter voor de opname chip, die zijn tegenwoordig veel beter.
          Bedankt voor de tip, Hasku. Hem (laten) ombouwen is ook een optie, maar dat beperkt het gebruik en rekening houdend met zijn leeftijd en mogelijk resterende leven, lijkt mij het kopen van een Hoya R72 of zo wel het overwegen waard. Ik moet alleen voor mezelf nog afwegen of ik die echt ga gebruiken.
          Luc

          Comment


          • #6
            Re: Campus UA

            Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
            luc ik trek m'n woorden terug
            denk die voor mezelf bedoeld waren
            groetjes
            Je moet helemaal niets terug trekken, Jill.tje. Het is jouw volste recht om een foto saai te vinden en dan mag je dat ook zeggen.
            Voor wat het toestel betreft: de verleiding om camera's te verzamelen is natuurlijk groot, maar tot hiertoe heb ik mezelf nog onder controle. En al mijn kasten zitten al vol . . .
            Luc

            Comment


            • #7
              Re: Campus UA

              Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
              Je moet helemaal niets terug trekken, Jill.tje. Het is jouw volste recht om een foto saai te vinden en dan mag je dat ook zeggen.
              Voor wat het toestel betreft: de verleiding om camera's te verzamelen is natuurlijk groot, maar tot hiertoe heb ik mezelf nog onder controle. En al mijn kasten zitten al vol . . .
              Luc
              hahahah, wel ja, met dat ik zelf met zo'n 'saaie' foto afkwam hihi, vond het gelijk wel grappig , greets, 'jill'
              facebook
              Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

              Comment

              Working...
              X