Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling Paardenmarkt Torhout 30Juni 2012 o.a. keuringen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling Paardenmarkt Torhout 30Juni 2012 o.a. keuringen

    Hoi Iedereen,

    Ik heb net vernomen dat er een paardenmarkt is 30Juni, met keuringen.
    Er zullen verschillende rassen zijn zoals trekpaarden, tinkers (irish cob), ...

    Ik weet verder niet in hoe verre het de moeite zal zijn of niet, lijkt me
    wel wat van sfeer om te fotograferen. Het gaat vermoedelijk wel druk zijn.

    Van uren heb ik nog niets kunnen vinden, weet wel op markten dat het vaak
    afhangt van het weer zelf. Verder welke keuringen precies ook niet, weet
    wel dat het ICS (tinker, Irish cob's) een keuring heeft.

    Zou stiekem wel graag gaan met m'n eigen paardje (tinker) maar heb helaas geen trailer.

    Is er hier interesse in ?

    ps. Sorry mod's als ik het verkeerd heb gezet.

  • #2
    Re: Paardenmarkt Torhout 30Juni 2012 o.a. keuringen

    De paardenmarkt is inderdaad een heel erg drukke bedoening. Althans als het goed weer is, maar bij slecht weer is het ook niet leuk foto's gaan maken.
    De locaties en het kader zijn meestal niet echt fantastisch om heel erg leuke foto's te maken. Maar dat moet je een beetje lukken ook, een net iets ander standpunt kiezen kan al een groot verschil maken.
    De paarden die te koop worden aangeboden, staan gewoon in lange rijen aan een touw vastgebonden, niks spectaculair dus. In veel gevallen zelfs onder invloed van 1 of ander relaxeermiddel, want een paar honderd paarden naast elkaar hangen, zonder weinig of geen ambras onderling is anders volgens mij niet echt haalbare kaart.

    Indien interesse voor het maken van paardenfoto's, dan mag je me altijd een pb'tje sturen, ik weet meestal wel ergens iets. Soms niet echt dichtbij, maar een mens moet er iets voor over hebben, hé

    greetz,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Paardenmarkt Torhout 30Juni 2012 o.a. keuringen

      Bedankt voor de informatie volitgeur ga er rekening mee houden...

      Verder geinteresseerden mogen melden hoor, als we wat kunnen nemen van foto's zoveel te beter en anders hebben we met een groep(je) een gezellige dag.

      Comment


      • #4
        Re: Interessepeiling Paardenmarkt Torhout 30Juni 2012 o.a. keuringen

        Leuk initiatief maar ik kan die dag helaas niet, anders kwam ik wel eens af voor een weekendje Torhout. Veel plezier daar tussen de paarden, zullen vast wel mooie foto's uitkomen .

        Grtjs
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: Interessepeiling Paardenmarkt Torhout 30Juni 2012 o.a. keuringen

          Ik hoop het ook , jammer dat u niet kan.

          Comment

          Working...
          X