Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Contact

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Contact

    helaas niet scherp.... maar ik wilde deze toch laten zien.
    ik vond het een leuk moment





    mvg, jacques
    Nikon en glaswerk

  • #2
    Re: Contact

    persoonlijk zou ik hem croppen onderaan, dat die onderste boord en de voetjes er niet opstaan, en die linkse zwarte boord er af halen? verder wel leuk beeld, mag enkel nog wat opgefrist worden...?
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

    Comment


    • #3
      Re: Contact

      Het onscherpe stoort me hier niet zo...
      Waarschijnlijk een foto waar je vlug bij moest zijn, zou misschien beter geweest zijn als je het kindje er meer bij op staan had. Beiden kijken naar elkaar en lijken elkaar te onderzoeken.
      De voetjes weghalen kijkt inderdaad al mooier!

      Comment


      • #4
        Re: Contact

        moment is goed.
        had hier alleen niet gekozen voor een stano.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Contact

          dit is een intigrerend beeld! ik zou croppen tot onder de dame haar elleboog!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: Contact

            Prachtig.

            Als je wat kunt fotoshoppen kun je de foto een frissere uitstraling geven. Dat verdient ze wel. De beer wordt wel niet scherp scherp, maar in het water hoeft dat ook niet.
            Met wat spelen met de hooglichten, vlekken verwijderen en de voorgestelde crop.
            Krijg je een heel ander beeld. Kijk maar :




            Deze is nog niet optimaal omdat jij in het bezit zijt van het originele. Dus het ligt nu in jou handen om al dan niet de verbeteringen aan te brengen. Een mooie uitdaging.
            Als je wilt dat ik hem verwijder doe ik dat. Ik heb hem even geplaatst omdat de prent meer vertelt dan de woorden.

            Comment


            • #7
              Re: Contact

              De onscherpte van de beer in het water is prima, wat me meer stoort is dat het kind er niet volledig opstaat. Ik mis zo de link tussen de beer en het kind dat toekijkt.
              Photography is an art of observation.

              Comment


              • #8
                Re: Contact

                Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                Prachtig.

                Als je wat kunt fotoshoppen kun je de foto een frissere uitstraling geven. Dat verdient ze wel. De beer wordt wel niet scherp scherp, maar in het water hoeft dat ook niet.
                Met wat spelen met de hooglichten, vlekken verwijderen en de voorgestelde crop.
                Krijg je een heel ander beeld. Kijk maar :




                Deze is nog niet optimaal omdat jij in het bezit zijt van het originele. Dus het ligt nu in jou handen om al dan niet de verbeteringen aan te brengen. Een mooie uitdaging.
                Als je wilt dat ik hem verwijder doe ik dat. Ik heb hem even geplaatst omdat de prent meer vertelt dan de woorden.
                ik heb getracht dit te doen,maar zoals jij dit doet kan ik nog niet.
                alvast bedankt voor de tip !!
                gr, jacques

                Nikon en glaswerk

                Comment


                • #9
                  Re: Contact

                  de update oogt alvast veel frisser
                  D 7500 > 16/85 > 70/300>105
                  https://www.behance.net/joscaeymae0afa
                  Grt. Jos

                  Comment


                  • #10
                    Re: Contact

                    maar dat is al prachtig. Het is serieus opgelicht , nog beter dan de mijne. Geen dank, ik heb ook stilaan bijgeleerd en ik ben er ook nog niet helemaal hoor. Oefening baart kunt. In iedergeval je bent heel goed bezig geweest. De foto kan in het album totdat je de rest hebt geleerd. In ieder geval

                    Comment


                    • #11
                      Re: Contact

                      Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
                      Prachtig.

                      Als je wat kunt fotoshoppen kun je de foto een frissere uitstraling geven. Dat verdient ze wel. De beer wordt wel niet scherp scherp, maar in het water hoeft dat ook niet.
                      Met wat spelen met de hooglichten, vlekken verwijderen en de voorgestelde crop.
                      Krijg je een heel ander beeld. Kijk maar :




                      Deze is nog niet optimaal omdat jij in het bezit zijt van het originele. Dus het ligt nu in jou handen om al dan niet de verbeteringen aan te brengen. Een mooie uitdaging.
                      Als je wilt dat ik hem verwijder doe ik dat. Ik heb hem even geplaatst omdat de prent meer vertelt dan de woorden.
                      Jacques beslist hierin natuurlijk zelf, zonder afbreuk te willen doen op zijn foto (!!) wil ik wel zeggen ik je update mooi vind, ik had nog verder gecropt tot boven de voetjes
                      groetjes
                      facebook
                      Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Contact

                        Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                        Jacques beslist hierin natuurlijk zelf, zonder afbreuk te willen doen op zijn foto (!!) wil ik wel zeggen ik je update mooi vind, ik had nog verder gecropt tot boven de voetjes
                        groetjes
                        uh, over Jacques zijn eigen update gekeken heel goed en mooi nu
                        facebook
                        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                        Comment

                        Working...
                        X