Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

71

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 71

    ik heb nog maar eens wat geprobeerd in photoshop.
    tips en opmerkingen zijn altijd welkom.

  • #2
    Re: 71

    leuk effect
    maar was het de bedoeling om je foto totaal onscherp te hebben?
    ik probeer...
    mijn Fijsboecq en mijn flickr

    Comment


    • #3
      Re: 71

      Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
      leuk effect
      maar was het de bedoeling om je foto totaal onscherp te hebben?
      Dat was bij het schieten niet de bedoeling, maar door dat ze me weg trokken voor de aankomende fietser zat ik met een onscherpe foto. Waar ik de onscherpte heb proberen te gebruiken om er toch iets van maken.

      Comment


      • #4
        Re: 71

        Zal van smaken afhangen, ik ben er niet zo voor. Wat de beswerking zelf betreft ............Mooi, hier ben ik nog niet aan toe.
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: 71

          Bij mij doet dat pijn aan de ogen
          Van het goede teveel
          Mvg,
          Eddy
          Smaken verschillen

          Comment


          • #6
            Re: 71

            buiten die bewegingsonscherpte vind ik de foto eigenlijk niet slecht. Mooi gedaan.
            Misschien nog eens uitproberen ? ' t is wel speciaal en je moet ervoor zijn.

            Comment


            • #7
              Re: 71

              Oorspronkelijk geplaatst door Loeky Bekijk bericht
              buiten die bewegingsonscherpte vind ik de foto eigenlijk niet slecht. Mooi gedaan.
              Misschien nog eens uitproberen ? ' t is wel speciaal en je moet ervoor zijn.
              ik was redelijk teleurgesteld want ik vond het moment en compo best wel ok, vandaar dat ik er mee aan prutsen ben gegaan om er toch iets van te maken en aangezien er hier thuis nooit feedback krijg zoek ik die via 't forum. Maar als ik het goed heb is buiten dat de foto mislukt is de omzetting wel in orde? Straks nog eens proberen met een gelukte foto.

              Comment


              • #8
                Re: 71

                hey, eigenlijk moet je zelf weten of dat de omzetting in orde is, ik bedoel maar, als je je er zelf wèl bij goed voelt...?
                ik vind het persoonlijk ook wel leuk eigenlijk !! (bij deze dan, niet bij allemaal!) alleen jammer de rest wazig is, aan de ene kant net leuk zodat die gele auto goed opvalt, maar wel beetje lastig voor de ogen, bij de mijne toch
                waarom krijg je thuis nooit feedback?
                facebook
                Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

                Comment


                • #9
                  Re: 71

                  Oorspronkelijk geplaatst door jill.tje Bekijk bericht
                  waarom krijg je thuis nooit feedback?
                  Omdat mijn zoontjes van 19maanden 3jaar niet echt gericht feedback geven. En mijn madam zegt dat ze er niets van kent Daar krijg ik dus ook niet echt een analyse, enkel dat vind ik mooi dat niet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: 71

                    kijk ik probeer ook vanalles uit en ik weet ook niet altijd of wat ik doe goed genoeg is, maar beter kan het altijd. Nou je omzetting is volgens mij goed geslaagd.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 71

                      ben nog eens een paar keer komen kijken, en eigenlijk ziet jouw ( ) auto er niet onscherp uit. En geeft die onscherpte in de rest van de foto wel een meerwaarde
                      ik probeer...
                      mijn Fijsboecq en mijn flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: 71

                        Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
                        ben nog eens een paar keer komen kijken, en eigenlijk ziet jouw ( ) auto er niet onscherp uit. En geeft die onscherpte in de rest van de foto wel een meerwaarde
                        Dat was ook het focus punt maar 100% scherp is hij niet maar door de uitsnijding in kleur heeft hij wel een scherpe aflijning. En dat was mijn bedoeling van de bewerking.

                        Comment

                        Working...
                        X