Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Musical

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Musical

    Gisteren op de basisschool een musical gefotografeerd.
    Het licht werd professioneel verzorgd met mooie effecten, daardoor voor mij heel moeilijk om dit te fotograferen.





    Spijtig dat bij de volgende de voetjes er niet opstaan. Maar het podium had een vrij hoge rand zodat de kids er niet vanaf konden kukelen.


    Heb nog zoveel te leren :)

  • #2
    Re: Musical

    Je hebt wssl een paar ouders zeer content gemaakt
    If today was perfect, there would be no need for tomorrow.

    Comment


    • #3
      Re: Musical

      Leuke foto's.

      Altijd lastig die toneelbelichting in allerlei kleuren en uit vaak verschillende types lampen
      (gloei-, spaar- en ledlampen).

      Als je bij foto 2 eens met de wit-pipet clickt op het pofmouwtje van het kindje in de witte
      jurk, krijg je een frisser resultaat zonder de sfeer al te veel geweld aan te doen.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Musical

        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Leuke foto's.

        Altijd lastig die toneelbelichting in allerlei kleuren en uit vaak verschillende types lampen
        (gloei-, spaar- en ledlampen).

        Als je bij foto 2 eens met de wit-pipet clickt op het pofmouwtje van het kindje in de witte
        jurk, krijg je een frisser resultaat zonder de sfeer al te veel geweld aan te doen.
        ik heb dat net eens geprobeerd op die foto omdat ik dat nog niet kon, en omdat ik eens nieuwschierig was ! bedankt om de tip !
        facebook
        Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

        Comment


        • #5
          Re: Musical

          vooral foto 1 heel mooi vind ik
          foto 2 zou je misschien wel plaatbewerker kunnen volgen, maar zo met die extra warme gloed erin vind ik het ook wel mooi
          facebook
          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

          Comment


          • #6
            Re: Musical

            denk dat je beide foto's ietsje naar rechts moet kantelen. Verkies de eerste!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Musical

              Toch mooi hoor! (Zie het mezelf nog niet zo goed doen )

              Comment

              Working...
              X