Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CP5700

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CP5700

    Hallo,

    Woensdag mag ik normaal m'n nikon CP 5700 gaan halen,maar nu ben ik aan het twijfelen of ik een extra cf kaartje ga nemen of ineens een microdrive.Trouwens ondersteund de CP5700 microdrive's????Indien ja wat raden jullie aan CF of microdrive????
    Thx
    Vitarake


    Canon Eos 300D + Tamron 28-300/3,5-6,3 AF XR Di LD Asph. (IF) Macro +Ridata pro 1Gig + Lowepro Nova 1

  • #2
    Originally posted by vitarake
    Hallo,

    Woensdag mag ik normaal m'n nikon CP 5700 gaan halen,maar nu ben ik aan het twijfelen of ik een extra cf kaartje ga nemen of ineens een microdrive.Trouwens ondersteund de CP5700 microdrive's????Indien ja wat raden jullie aan CF of microdrive????
    Thx
    Een microdrive gaat wel meer stroom verbruiken denk ik. En de batterij is zowieso al rap leeg. Verder schijnt het dat een microdrive al eens de geest kan geven.
    Dat was voor mij de reden om toch maar voor CF te opteren.
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

    Comment


    • #3
      waarom "ineens" een microdrive nemen???

      Ik zou gewoon een CF pakken (1GB of zoiets...)
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment


      • #4
        Gezien de bewegende onderdelen in een microdrive, zou ik toch eerder opteren voor een CF kaartje. Dit zou meer schokbestendig zijn.

        Comment


        • #5
          Ik gebruik tot nu toe een 256MB kaartje van Sandisk. Tot mijn grote voldoening overigens. Het bij het toestel bijgeleverde (te kleine) kaartje gebruik ik als een (weliswaar kleine) reserve.
          Bij de aankoop van bijkomend geheugen zou ik zelf kiezen voor twee kleinere kaarten ipv één grotere kaart (dus liever twee keer 256 dan één keer 512).
          Greetings
          eldee doet het met D90 en Nikkor 18-200/3,5-5,6 AF-S DX VR en 24-70/2,8 AF-S G ED

          eLDee's webstek

          Comment

          Working...
          X