Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Linken naar BD Challenge, winnende foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Linken naar BD Challenge, winnende foto's

    Kan iemand me helpen de juiste link te vinden?

    In deze topic verzamelen Spooky en sinds kort ook ikzelf de winnende foto's van de voorbije BD Challenge.
    Naar de foto linken is geen probleem. Als je de foto (op de BD Challenge site) gevonden hebt, volstaat "Open in new window" om in de adresbalk bovenaan je browser het juiste adres te vinden.
    Wat wel een probleem vormt is de naam die onder de winnende foto prijkt.
    Omdat de BD Challenge op verschillende manieren kan bekeken worden (foto's per datum, per score...) lijkt het adres variabel.
    Ik kwam vanmorgen tot de ontdekking dat de winnaars van januari t.e.m. april een verkeerde link hadden. Dus ging ik corrigeren, maar mijn correctie blijkt even fout. Nu dus ook onder de winnaar van mei 2012.
    Dus wie een handje wil toesteken om dit probleem op te lossen is welkom!

    Ik hoop dat mijn uitleg duidelijk is: dus de link naar de foto alleen is correct, de link naar de pagina met de naam van de winnaar, de juiste foto en de behaalde score blijft fout gaan.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Linken naar BD Challenge, winnende foto's

    Beste Lesc,

    Ik heb de foto in het groot geopende. Deze link heb ik gebruikt voor mijn foto



    Ik heb op mijn naam dirkfotografie dezelfde link geplaatst:

    dirkfotografie

    Zo kom je op de winnende foto

    Dirk

    Ik heb de linken bekeken. Ze komen inderdaad overeen met andere foto's.
    Last edited by dirkfotografie; 1 juni 2012, 20:07. Reden: tekstaanpassing
    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

    Comment


    • #3
      Re: Linken naar BD Challenge, winnende foto's

      Bedankt, dat lijkt te werken, en ik heb alleszins jouw link nu in de plaats gezet van de link die ik gemaakt had.
      Toch blijft dit mij intrigeren...
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Linken naar BD Challenge, winnende foto's

        Inderdaad rariteitenkabinet. Vandaag werkt de link alweer niet.

        Lesc: waarom gan je niet ten raden bij het HOF team. Hier werken de linken wel naar de desbetreffende foto gelinkt naar de challenge. Enkel deze met als onderwerp lichtinval wordt niet verwezen naar de challengepagina maar naar het forum.
        De link vanuit HOF van de foto van Lilybie werkt perfect.
        Last edited by dirkfotografie; 2 juni 2012, 06:52. Reden: tekstaanpassing
        Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

        Comment

        Working...
        X