Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hof


    Hof is een onooglijk dorpje in het zuiden van IJsland, dat zo'n tiental huizen telt (stallingen inbegrepen). Maar het kerkje van deze plaats was met stip op de kaart aangeduid omwille van de glooiende graven die ervoor liggen. Het kerkhof van de kerk van Hof dus ...
    Helaas staat zowat ieder gebouw van het dorp naast de kerk maar op dit beeld kon ik die toch buiten beeld houden.

    Omdat we er met tweeën waren en de compo mogelijkheden beperkt waren kwamen we dus met nagenoeg dezelfde foto terug en was er geen ruimte om elk een verschillende benadering te posten. Vandaar dat we beslist hebben tezelfdertijd te posten. Niet met de bedoeling er een vergelijkende studie van te maken , wel om iedere foto op zich te beoordelen. Al is het wel leuk om gewoon eens de verschillen in interpretatie te zien.

    Update (ddboke comments)



    Origineel



    Last edited by Codon; 3 juni 2012, 21:20.
    D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
    500px FaceBook

  • #2
    Re: Hof


    Leuk dit, voor mij is deze de winnaar, zoals zelf al gezegd is de compo vrijwel identiek, dus het gaat puur om de nabewerking, en dan vind ik deze persoonlijk de mooiste. Het licht lijkt hier mooier.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Hof

      ja,lol héél knap
      eos 600 d
      lens 18-135 canon 10-22canon

      Comment


      • #4
        Re: Hof

        Het licht van jou, de compo van Mathias...

        ... en het kaderke van Mathias
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Hof

          Beide mooi hoor!
          Web: http://www.hanscouwenbergh.be
          Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

          Comment


          • #6
            Re: Hof

            vind ze beide ook mooi.
            deze is iets mooier van kleur.
            bij de andere vind ik de titel dan weer beter.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Hof

              Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
              ... en het kaderke van Mathias
              No way
              D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
              500px FaceBook

              Comment


              • #8
                Re: Hof

                'k heb er maar één gezien, en die is in ieder geval TOP ...
                grts Peter
                BD1754BE / Body & glass

                Comment


                • #9
                  Re: Hof

                  Mooi maar een beetje donker.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hof

                    Zelfde commentaar als bij cytochrome:

                    Knappe locatie heel mooi weergegeven.
                    Ik zou wel dmv lenscorrectie het kerkje nog wat rechttrekken, en dan zal tevens de 'horizon' linksachter recht komen te staan. Maar wsl ben ik de enigste die er een opmerking over zal geven
                    Groeten!

                    500px / Facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hof

                      Ik had deze verwacht hoor Dries, ik had die opmerking zelf ook gemaakt in je plaats . Ik heb al geexperimenteerd met lenscorrecties maar vond geen goed resultaat zonder te veel van de compo te verliezen, vandaar dat ik hem zo gepost heb. Misschien experimenteer ik nog eens als ik tijd heb.
                      D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                      500px FaceBook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hof

                        specialleke
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hof

                          Bedankt voor de reacties!
                          D750 / D7000 - Nikon 16-35 f4 - Nikon 50D f1.4 - Tokina 11-16 f2.8 - Nikon 180D - Nikon 105 f2.8 Macro
                          500px FaceBook

                          Comment

                          Working...
                          X