Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

variatjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • variatjes

    hello folks !!
    ben hier nog eenssss...
    de eerste 2 heb ik vorige maand genomen en het pluimpje niet zolang geleden. en eu wat dat dat bruin dingetje onder het pluimpje doet 'k weet het niet, dat moment misschien beter weggehaald, maar had er toen niet aan gedacht, (Aryen protesteerde toen mama telkens stopte om een foto te nemen tijdens 'zijn' wandeling, hihi)
    iets helemaal anders dan mijn half mislukte insecten hahahahaha maar ik had graag es jullie mening geweten hierover als het kan... ik vind deze zelf wel heel mooi...vooral het kleine vaasje. bedankt !!








    bedankt om jullie eerlijke geoordeelde vellen
    Last edited by jill.tje; 30 mei 2012, 19:45.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: variatjes

    Mijn idee... bij de eerste mis ik een beetje ruimte onderaan en twijfel ik waar de scherpstelling ligt.
    2e vind ik leuk omdat ik me afvraag wat dit is, wel opletten voor het wit bovenaan
    3e foto zit vrij veel ruis op

    Comment


    • #3
      Re: variatjes

      ben het eens met voorganger.

      foto 1 : kan recht getrokken worden door stukje erbij te voegen. Daarvoor gebruikte ik coreldraw. Maar je kunt het ook via fotoshop. Dus werk voor de boeg.

      foto 2 : heeft wat schoonheidsvlekken. (probeer ze weg te werken)

      Foto 3 : is een spijtig geval, had mooi kunnen zijn. Maar inderdaad dat bruin blaadje verpest de boel.

      Comment

      Working...
      X